Gelukkig weten ze bij mij hier op kantoor dat paard, hond, kat echt absoluut op 1 staat (manlief staat daaronder ) en dat als er iets aan de hand is, dat dat gewoon echt voor gaat!
Proberen constant alles weg te drukken is echt niet goed, geef je verdriet de ruimte zodat je het kan verwerken.
Wat een wereldse leeftijd heeft je vriend gehaald, ik kan alleen maar hopen dat ik ook zo lang van mijn vriend mag genieten!
Hier weten ze dat ook, maar snappen doen ze het niet
Ja, hij heeft een mooi en lang leven gehad en ik ben blij hem zo lang gehad te hebben, maar het doet zo verdomde pijn. Vooral de lege stal zien als ik mijn ander paard ga verzorgen doet echt raar, zijn halster wat er nog hangt, zijn naamplaatje...
Ach... wat doet dat pijn als je na zo lang afscheid moet nemen van je maatje. Heel veel sterkte!
paard89
Geplaatst: 22-02-13 12:07
Sommige mensen hebben gewoon niets met dieren, dus die snappen het verdriet om een dier niet. Maar als je je dier al zolang kent, er een band mee hebt opgebouwd en die valt opeens weg, dan is dat een enorm verlies. Begrijpelijk dat je ermee zit, het is ook niet niks!!!! Nogmaals sterkte!!!!
Jolien87
Geplaatst: 22-02-13 12:08
Ondanks dat je er geen woorden voor had, heb je het met prachtige woorden omschreven. Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van je maatje, wat een respectabele leeftijd zeg! En diep respect voor jouw manier van handelen, daadkrachtig, je wist wat je paard nodig had en dat heb je hem gegeven. Een dikke knuffel en heel veel sterkte voor zolang je het nodig hebt.
Heel veel sterkte. Hij heeft een mooi leven gehad en heeft er ook lang van mogen genieten.....maar dat neemt niet weg dat de eenzaamheid voor jou nu groot is. Ik ken het gevoel...het doet echt pijn. Pijn slijt, maar zelfs dat duurt lang. Dus , net als Jolien zegt: sterkte voor zolang je het nodig hebt. Er komt een tijd dat je met een glimlach terugdenkt aan de fijne tijd die je gehad hebt.
Wauw mooi verteld, ik krijg zelf gewoon tranen.. Sterkte met het verlies van je maatje
maximexfleur
Geplaatst: 22-02-13 12:22
Heel veel sterkte!
Cavaletto
Geplaatst: 22-02-13 12:25
Wat heb je het toch mooi verwoord; ik krijg een brok in mijn keel. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Het heeft tijd nodig. Zo'n lange, intense vriendschap laat je niet zomaar achter je. Over een tijdje zijn de scherpe kantjes er af en kun je genieten van de prachtige herinneringen aan hem.
amberguyt
Geplaatst: 05-04-13 13:41
ook ik heb me tranen laten vallen voor jullie!
yvet31
Geplaatst: 05-04-13 13:44
heel veel sterkte gewenst!
tinkert_tje
Geplaatst: 05-04-13 13:44
brok in mijn keel heel veel sterkte met het verlies van je maatje