[IM] Ik mis mijn paard super erg!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lottie00

Re: Ik mis mijn paard super erg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 21:19

Sterkte :(:) Ik weet helaas hoe erg het is...

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 21:22

helena299 schreef:
Ik snap het!
Ik ben 2x naar ponyparkcity geweest en mis de 2 pony's broschje en tornado ook vet erg!
Zoek bij een andere leuke pony troost, heb ik ook gedaan... :j

Ik mis mijn schatjes van ponyparkcity ook HEEL hard! |(
Afscheid nemen is altijd moeilijk..
Gelukkig kom je er na een tijdje overeen.. Je leven is te kort om treurig te zijn.. :)
;)
(En ik ga volgend jaar terug x)
Veel strekte..! :(:)

SterreMax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-13 15:45

Mijn nieuwe paardje heeft Dunya en ik ben erg blij met haar, alleen ik krijg geen foto van haar hier geplaatst??

NEBLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 15:58

Heb hetzelfde meegemaakt een maand geleden,... Mijn paardje moest nog 6 worden en had een ongeneselijke ziekte. Ook ik zag haar als mijn beste vriendin. En heb er nog steeds heel veel moeite mee.

Ik denk dat het ergste niet is dat je je paard verliest maar het ergste is dat je een deel van jezelf verliest,...
Het is heel zwaar vooral al je je gaat realiseren dat het echt voorbij is.
Ik denk dat je er altijd aan zal blijven denken maar dat het na lange tijd misschien toch iets minder wordt(?)

Maar goed als je een keer wil praten, ik ben dr voor je (ookal ken ik je niet ;) )
Ik hoop dat je het verwerkt krijgt, en je moet er veel over blijven praten! Misschien kun je er troost in vinden dat je paard nu geen pijn meer hoeft te lijden,... (dat neemt jou pijn natuurlijk niet weg).
Sterkte.... Y;(

Ik zelf vond dat ik haar altijd bij me moest hebben en heb daarom, een stuk van haar manen afgeknipt en daar een armband van gemaakt, ik heb hier een beetje troost in gevonden, misschien ook iets voor jou?...

Zou je nog veel meer willen vertellen en "tips" willen geven maar dan wordt het een heel plakaat met tekst, dus als je graag wil praten PB me maar! :)

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 16:02

samen gereden,samen gespeeld
lief en leed hebben we samen gedeeld
plots werd je ziek,ik moest je laten gaan
maar door mijn tranen heen hoor ik jou stem
die zegt,''baasje je hebt het goed gedaan!

NEBLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 16:02

Oeps, zag net dat je een niewe hebt,...
ik wens jullie veel plezier en geluk toe! ;)
En mijn aanbod geld nog steeds als je eens wil praten PB me maar! :)

SterreMax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-13 20:20

NEBLover schreef:
Heb hetzelfde meegemaakt een maand geleden,... Mijn paardje moest nog 6 worden en had een ongeneselijke ziekte. Ook ik zag haar als mijn beste vriendin. En heb er nog steeds heel veel moeite mee.

Ik denk dat het ergste niet is dat je je paard verliest maar het ergste is dat je een deel van jezelf verliest,...
Het is heel zwaar vooral al je je gaat realiseren dat het echt voorbij is.
Ik denk dat je er altijd aan zal blijven denken maar dat het na lange tijd misschien toch iets minder wordt(?)

Maar goed als je een keer wil praten, ik ben dr voor je (ookal ken ik je niet ;) )
Ik hoop dat je het verwerkt krijgt, en je moet er veel over blijven praten! Misschien kun je er troost in vinden dat je paard nu geen pijn meer hoeft te lijden,... (dat neemt jou pijn natuurlijk niet weg).
Sterkte.... Y;(

Ik zelf vond dat ik haar altijd bij me moest hebben en heb daarom, een stuk van haar manen afgeknipt en daar een armband van gemaakt, ik heb hier een beetje troost in gevonden, misschien ook iets voor jou?...

Zou je nog veel meer willen vertellen en "tips" willen geven maar dan wordt het een heel plakaat met tekst, dus als je graag wil praten PB me maar! :)

Dankjewel, ik heb indd ook een plukje manen van haar en dit hangt aan de muur naast mijn bed, het klinkt misschien raar maar ik zeg elke avond slaap lekker.. tegen het plukje manen

Hoe is het trouwens met jou? heb je nog steeds heel veel verdriet?

bij mij gaat het al iets beter, ik blijf haar natuurlijk wel missen, elke dag.. Maar het is niet meer zo dat ik de hele dag om haar huil

xx Sterre

lalocax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 20:36

Awhh alsnog heel veel sterkte mijn paard is 15 november ook ingeslapen dit was ook een moeilijke periode voor mij..
het is nu wel iets minder maar ik mis hem echt nog heel erg, en als ik foto's terug kijk dan barst bij mij ook de tranen uit de eerste paar dagen toen die net weg was was het idd bij mij ook erg heftig overal waar ik kwam en was moest ik de hele tijd aan hem denken ik heb hem 5 jaar gehad..
hij was 17 voor z'n leeftijd leek die nog een paardje van 6 zo eigenwijs en vrolijk was die.. hij had heel erg last van zijn been en stond letterlijk op 3 benen je zag hem steeds meer lijden en ditr zou ook niet meer goed komen vandaar dat ik deze beslissing heb moeten nemen.. :(
ik had een stuk van z'n staart en manen afgeknipt en van het stukje staart laat ik nu in ring maken met het haar van me andere paardje erbij die ik nog wel heb maar al op leeftijd is dan zijn ze ingedachte altijd nog samen en heb ik er een mooiie herinnering aan veel sterkte met het overlijden van je paardje en veel plezier met je nieuwe paardje hoop dat je veel leuke tijden mee te gemoed mag gaan en natuurlijk plezier !!!

JustHorses

Re: Ik mis mijn paard super erg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 20:18

Ik heb 3 maande gelede mijn lieve merrie moeten verliezen!
Ben daar ook heel lang verdrietig om geweest ik had net op een zaterdag wezen kijken bij een andere pony (ik moest een nieuw mijn merrie zou van me zusje worden) en toen is die maandag daarna plotseling mijn merrie overleden.......

xMariaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 17:31

sterkte