Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
helena299 schreef:Ik snap het!
Ik ben 2x naar ponyparkcity geweest en mis de 2 pony's broschje en tornado ook vet erg!
Zoek bij een andere leuke pony troost, heb ik ook gedaan...
NEBLover schreef:Heb hetzelfde meegemaakt een maand geleden,... Mijn paardje moest nog 6 worden en had een ongeneselijke ziekte. Ook ik zag haar als mijn beste vriendin. En heb er nog steeds heel veel moeite mee.
Ik denk dat het ergste niet is dat je je paard verliest maar het ergste is dat je een deel van jezelf verliest,...
Het is heel zwaar vooral al je je gaat realiseren dat het echt voorbij is.
Ik denk dat je er altijd aan zal blijven denken maar dat het na lange tijd misschien toch iets minder wordt(?)
Maar goed als je een keer wil praten, ik ben dr voor je (ookal ken ik je niet)
Ik hoop dat je het verwerkt krijgt, en je moet er veel over blijven praten! Misschien kun je er troost in vinden dat je paard nu geen pijn meer hoeft te lijden,... (dat neemt jou pijn natuurlijk niet weg).
Sterkte....![]()
Ik zelf vond dat ik haar altijd bij me moest hebben en heb daarom, een stuk van haar manen afgeknipt en daar een armband van gemaakt, ik heb hier een beetje troost in gevonden, misschien ook iets voor jou?...
Zou je nog veel meer willen vertellen en "tips" willen geven maar dan wordt het een heel plakaat met tekst, dus als je graag wil praten PB me maar!