Sterkte.. misschien zou je mij wel niet kennen, maar ik was dezelfde dag nog op stal, en dan nu het idee dat ze er niet meer is.. jeetje ontzetend veel sterkte gewenst!
whitneyvdw
Geplaatst: 30-12-12 14:21
de tranen staan in mijn ogen,wat vreselijk dat je haar moet missen ,en wat kan het toch snel gaan,zo is ze er nog en zo is ze erg ziek.dit is zo onrechtvaardig,ik heb respect dat je voor haar gekozen hebt,maar jeetje wat moet dat afschuwelijk zijn geweest om deze beslissing te nemen.ik wens je heel erg veel sterkte met dit zware verlies.
Wat onwijs knap dat je het met ons wilt en kunt delen. En wat moet je veel van haar gehouden hebben dat je haar hebt kunnen laten gaan. Sterkte met het verwerken van dit enorme gemis.
Ooh meid toch wat vreselijk zeg om zo je paard te moeten verliezen. Ik kan je als vreemde en buitenstaander alleen maar ontzettend veel sterkte toewensen
Voltige96
Geplaatst: 30-12-12 14:33
Heel veel sterkte!
BeeMed
Geplaatst: 30-12-12 14:34
Wat erg om je maatje zo plotseling te moeten verliezen. Heel erg veel sterkte toegewenst.
Wat een verhaal zeg.. ben er zelf niet goed van, rillingen over m'n armen en tranen in m'n ogen. Zeer veel sterkte allesinds!
En ik heb miss een voorstel voor hetgeen wat je met de staart van je paard kan doen .. iemand op bokt (weet momenteel niet wie, misschien weten anderen dit?) maakt van die sieraden van paardenhaar. Vind ik ook wel een mooi gebaar.
nogmaals, veel sterke, je had echt 'n mooi paardje
marley93
Geplaatst: 30-12-12 17:32
Wat is het soms ontzettend oneerlijk. Ik wens je ontzettend veel sterkte.