Heel veel sterkte met het verwerken. En dan kleine Brutus die zijn vriendje zoekt... dat is ook zo hartbrekend. Barry zag er echt uit als een hartenbrekertje. Ik begrijp jullie verliefdheid wel.. Wat zal hij het fijn gevonden hebben bij jullie.... Nogmaals veel sterkte!
Jullie reacties doen me echt goed , heb namelijk enorm aan mezelf getwijfeld de laatste tijd..
De dierenarts zei nog tegen me, een paard met zo'n slechte start blijft vaak gevoeliger.. Ook Brutus, tja dat blijft een hartverscheurend iets. Gelukkig is zijn gezondheid weer in orde maar hij blijft zoeken en wordt panisch als ik weer uit de wei ga.. De andere twee paarden accepteren hem helaas ook niet .
Jeetje, wat een verhaal.. Had tranen in mijn ogen.. Verschrikkelijk veel sterkte, kreeg een brok in mijn keel door die laatste woorden die je zei.. Diep respect..
Rotkoliek, ik zag mijn paardje ook bijna vertrekken.. Bijna dus, zij heeft het overleefd. (weliswaar na een week koliek, infusen etc, maar ze heeft er voor gevochten, anders was ze nu onder het mes geweest)
bah wat naar ik heb zelf een koliek gevoellig pony dit stoot me wel weer even met m`n neus tegen de feiten
vigo_is_lief
Geplaatst: 23-11-12 19:19
wat rot voor je :'( ik huil met je mee
Mandy66
Geplaatst: 24-11-12 11:09
Wat erg, heel veel sterkte
Athea_Jack
Geplaatst: 26-11-12 15:53
Erg veel sterkte .. Heb met tranen in de ogen je verhaal gelezen, heb namelijk 3 weken geleden hetzelfde meegemaakt .. De DA had ook nog geprobeerd, ik wilde hem niet afgeven maar helaas hebben we moeten beslissen, na 3 uur met hem in de weide te staan, om hem in te laten slapen aangezien hij dreigde in shock te gaan ..
Heb van vele mensen achteraf te horen gekregen waarom we hem niet naar de kliniek hadden gebracht .. Deed me erg veel pijn, maar achteraf gezien zag ook ik in dat hij die kracht niet meer had gehad ..
Nogmaals, heel veel sterke
emilykinga
Geplaatst: 06-05-13 14:49
heel veel sterkte ik las dit en de tranen liepen over mijn wangen