Ik heb Smoke maar 1x gezien en vond het een lieverd. Je hebt alles eraan gedaan om ervoor te zorgen dat hij het beter kreeg, maar het was niet haalbaar. Je hebt een ontzettende moeilijke, maar dappere beslissing gemaakt en daar kan ik alleen maar respect voor hebben!
ik heb gisteren van mijn moeder een prachtig fotoboek gekregen waarin ze de foto's van onze strandtocht heeft verzameld. echt zo mooi!
Donnieboy
Geplaatst: 29-10-12 19:05
Sterkte
gerlindie
Geplaatst: 09-11-12 21:32
sterkte!
Mandy66
Geplaatst: 10-11-12 22:26
Jullie waren een mooi team, ik geloof dat hij het enorm goed bij jou hebt gehad. Ik wens je heel veel sterkte toegewenst met het verlies van dit mooie paard
Het is nu meer dan 3 weken geleden en het is nog steeds zo ontzettend onrealistisch!
Ik ben vorige week met mijn andere paard verhuist van stal, en dat scheelt wel een hoop confrontaties met een lege box en spullen, maar het blijft vreemd. Al Smoke zijn dekens heb ik gedoneerd aan een paarden asiel voor verwaarloosde paarden, ook als een stukje afsluiting voor mijzelf. En elke dag hoop ik op een heldere nacht, zodat ik een prachtige ster kan zien.