Inderdaad rot voor je. Vooral ook omdat ze je iets hebben wijsgemaakt. Ik denk dat je zelf ook wel weet dat een italiaanse geen paard in nederland koopt met moeilijk karakter en gebrekje, en dan ook nog de dure vervoerskosten betaald. Maar een slachtpaard brengt in Italie gewoon meer op. Denk dat de eigenaar dat heus wel weet. Dat is ook de reden van de grote transporten richting Italië
Heel erg sneu voor het paard. Je gunt geen enkel dier een dergelijk enkeltje.
pleiada
Geplaatst: 18-10-12 06:47
Jakkes wat naar voor je zeg Ook ik denk dat ze in Italië geslacht wordt.Helaas brengt dit meer geld op en sommige mensen vinden dat blijkbaar erg belangerijk
Lieve bokkers, ik ben heel goed op de hoogte van de slachtprijs etc in Italie. Maar ik kan jullie (tot mijn grote geluk) heel prima vertellen dat ze ABSOLUUT NIET NAAR ITALIE GAAT VOOR DE SLACHT! Ik ben niet zomaar een meisje wat voor een oude paardenbaas een paardje verzorgt en die mij dan poeslief verteld dat mw. het heel goed gaat krijgen in slachtland italie. Ik snap uiteraard dat dit jullie eerste gedachte is bij Italie, maar wij verkopen vaker pony's naar buitenland voor sport dus hebben nou eenmaal ook connecties buiten NL. Ik ken degene wie haar weg laat brengen, en ken de eigenaar nog veel beter.
Iedereen uiteraard enorm bedankt voor de steun verder. Het is en blijft nog altijd moeilijk maar het is fijn om te weten dat er mensen zijn die in elk geval mijn onmacht begrijpen
Wat fijn dat je iig weet dat ze niet naar de slacht in Italie gaat. Veel sterkte! Je bent zo ver gekomen!
pleiada
Geplaatst: 18-10-12 18:55
Inderdaad super fijn dat je dit zeker weet
BaileyMix
Geplaatst: 18-10-12 19:02
Jeetje wat rot voor je Ik hoop echt, voor haar maar niet te min ook voor jou, dat ze het in Italië naar haar zin gaat krijgen en toch nog een mooi leventje mag hebben... Sterkte!
Wat een heftig verhaal zeg! Heel knap van jou dat je gewoon verstandig bent en haar niet koopt om haar in nood weer weg te moeten doen! Ik hoop heel erg dat ze in Italië lekker van haar leventje kan genieten! En voor iedereen die denkt dat ze daar als nog naar de slacht gaat; hou dat lekker voor je! Ik denk dat WM_ heel goed weet wat het paardje te wachten staat dus gooi gewoon geen roet in het eten, de hele situatie is al erg genoeg. Ik wil jou heel erg veel sterkte wensen en je hebt gedaan wat je kon!!
Blanket
Geplaatst: 20-10-12 22:29
Vreselijk! Heel veel sterkte met dit verlies.
Eastpak
Geplaatst: 29-10-12 19:23
Wat een verhaal, veel sterkte toegewenst.
gerlindie
Geplaatst: 09-11-12 21:28
dat lijkt me vreselijk, als je niet eens weet hoe het afloopt met je paardje