Siet, heel veel sterkte meis. De pijn is met geen woorden te omschrijven. Shania was de leukste en mooiste Haflinger die ik ooit gekend heb en nu is ze weg...
Dikke knuf
Faline
Geplaatst: 20-09-12 14:11
Heel veel sterkte met dit verlies. Dappere, maar oh zo moeilijke beslissing. Respect daarvoor en nogmaals alle sterkte toegewenst.
Selka
Geplaatst: 20-09-12 14:17
Heel veel sterkte! Erg knap dat je alles voor haar over hebt gehad. Maar dat je nu het moment daar is ook haar durft te laten gaan. Zoals je zelf al schreef was zij er klaar voor, jammer dat "wij" voor zo'n verlies nooit klaar zijn.
De komende tijd is meer dan rot, maar op een gegeven moment kun je weer lachen om de gekke momenten die je hebt gedeeld en koester je al die mooie herinneringen. Tot dat moment een van mij.
Heel veel sterkte de komende tijd. Het gat dat Shania achterlaat zal niet te vullen zijn. Toch hoop ik dat de pijnlijke randjes verzacht zullen worden met het idee dat je het beste mogelijk voor haar hebt gedaan. Ze kan nu pijnvrij rondrennen in de eeuwige groene weides en er komt een dag dat je haar weerziet.
monica08
Geplaatst: 20-09-12 15:48
Nogmaals heel veel sterkte met dit grote verlies.. Je hebt de juiste keuze gemaakt...
Jaan81
Geplaatst: 20-09-12 16:10
Dag lieve, mooie Shaan. Geniet met volle teugen daar meis!
Siet, woorden schieten gewoon te kort...Heb zo veel respect voor wat je voor haar gedaan hebt! Ontzettend veel sterkte! Gelukkig heb je zo verschrikkelijk veel mooie en leuke herinneringen, zodat je altijd met een glimlach aan die prachtige poown van je kan denken.
Geniet van de mooie herinneringen die je aan haar hebt, het is en blijft een prachtige merrie. Je hebt haar verder lijden bespaard, ze zal blij zijn dat ze bij jou heeft mogen wonen.
Wat een prachtig paard was dat zeg, heel veel sterkte!
polleman
Geplaatst: 20-09-12 17:01
ik wil jou heel veel sterkte wensen met verlies van je paardje!!!
KootMiraDrum
Geplaatst: 20-09-12 17:02
Veel te jong, oneerlijk dat een dier met 7 jaar al niet meer kan door de artrose. Veel sterkte met het verwerken, Sita en familie, ze was een Bijzonder Dier.