Heel veel sterkte meid! Je moet er niet aan denken om zo je maatje kwijt te raken. Maar alles is er aan gedaan om haar te redden en dat is mooi. Helaas is het niet gelukt...
magootie
Geplaatst: 11-09-12 13:28
Jeetje wat een vreselijk verhaal zeg! Wat een vreselijke dag moet dat voor je geweest zijn! Heel veel sterkte!!!
jasz
Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-12 17:54
iedereen echt bedankt
Annenas
Geplaatst: 11-09-12 19:30
ik heb tranen in mn ogen door je verhaal, heel veel sterkte met et verlies van je mooie paard!
Zo is mijn haflinger ook dood gegaan alleen ging het sneller en nadat de 2e spuit geen verbetering gaf hebben ze hem laten gaan. Ik was er niet bij, wist van niets want zat op kot (2u rijden) en had het grootste examen van dat jaar de dag erna. Ze hebben me het pas na mijn examen verteld en heb nog afscheid genomen en ook wat haar afgeknipt. Toen ze het me vertelde ben ik schreeuwend op de grond gevallen, zo een pijn!!! Meid, De pijn is enorm maar de vreugde en plezier die je samen met je paard had zal je altijd bijblijven. Door de fijne herinneringen ben ik blijven ademen en blijven doorgaan met leven maar toch als ik aan dat moment terugdenk voelde het alsof de grond onder mijn voeten verdween en de wereld net iets donkerder was geworden. Maar de tijd is een raar iets en de pijn verschuift naar de achtergrond. In onze gedachten blijven ze leven en kunnen we ze zo weer voor ogen halen. Heel veel sterkte, niet aleen voor jou maar ook voor je familie!
jasz
Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-12 12:12
bedankt. zo voelde ik me inderdaad ook. ik heb ook echt heel erg geschreeuwd. ik vraag me nu ook echt elke keer af waarom het is gebeurd, maar daar zal wel geen antwoord op zijn.
@jazs: Het waarom blijft een vraag zonder antwoord! helaas want daarom blijven we erover piekeren. Ik heb gewoon tegen mezelf gezegd, er is geen antwoord, er is geen reden, het is gewoon oneerlijk maar als ik die van hierboven (ben niet gelovig maar zeg dat altijd ) tegenkom dan heb ik er nog een appeltje mee te schillen ! Ik heb me getroost met de gedachte dat er elke dag voor hem gezord is geweest, hij het goed heeft gehad en van hem gehouden is, hoeveel dieren zijn er niet die hun hele leven als vuil behandeld zijn, hij heeft het goed gehad en ik ben blij hem gekend te hebben. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven en dat de scherpe randjes wat vervagen. Maar de pijn die je voelt is het bewijs dat hij je maatje was en nooit vergeten wordt.
jasz
Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-12 17:24
ja klopt.. ik dacht dat over god ook hahah. als hij er echt is zal ik m wel laten weten wat hij gedaan heeft. ja dat is waar, dat zei iedereen op stal ook, dat we een hele fijne tijd samen hebben gehad en dat ze een heel mooi leven heeft gehad. ik kan er nu ook wel al iets meer over praten, ik ga niet binnen 10 seconden huilen zeg maar, maar het zal nog wel even duren voor ik er echt weer over kan praten. het voelde voor mij helemaal zo oneerlijk en gemeen omdat ik ook net 2 weken voor dat brechje dood ging mijn varken had verloren. die is ook zo plotseling dood gegaan. ik ben echt van de 2 geweldigste dieren ooit naar geen enkele gegaan. ik ook helemaal niet bij een dier ofzo uithuilen, wat wel altijd heel fijn is.
Wat erg! Ik heb zo ook mijn paard verloren.. Het was het ergste wat ik in m'n leven heb meegemaakt! Ik heb een armbandje en 2 sleutelhangers laten maken van haar haar. Hier is de site waar ik het heb laten doen: http://www.makedreamz.nl/. Veel sterkte!
Heel veel sterkte met het verlies van je lieve paard.Jullie hebben gedaan wat je kon, en wat je moest doen, maar soms red je het gewoon niet. Gelukkig heb je mooie herinneringen, die nooit meer weggaan.
jasz
Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-12 19:08
dankjulliewel. die site zal ik even bekijken. ik had al op meerdere sites bekeken maar toch niet echt gevonden wat ik zocht, dus bedankt voor de tip.
Er is geen groter sluipmoordenaar dan die pokke koliek... Mijn paard Breghje heeft t ook gehad, is er gelukkig doorheen gekomen maar meisje wat een horror verhaal... Gecondoleerd, hoop dat je het ter zijner tijd een plekje kan geven en kan genieten van je herinneringen aan haar... Veel te jong....
annknowles
Geplaatst: 14-09-12 17:05
Wat vreselijk zeg! Ik heb echt tranen in m'n ogen, heel veel sterkte!