Wat een naar ongeluk. Beterschap en sterkte met het verlies van je topper.
VanHuisUit
Geplaatst: 10-09-12 22:00
Lieve Happyhorse ik ken je niet zo goed maar van hoe ik je heb gezien bij Lobke weet ik dat je stapelgek met je meisje was.... Ze was ook werkelijk een prachtig lief en vriendelijk paardje, toen ik wist dat jullie het waren die waren verongelukt was ik er echt stil van, zo'n jong lief, vriendelijk dier, zoveel plannen, zomaar weg....
Heel veel sterkte ik weet niet hoe je een dergelijk verlies op zo'n manier kunt verwerken maar je kunt het....
happyhorse
Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-12 11:58
@ vanhuisuit: Je beschrijft precies zoals lobke was, Het verwerken gaat nog lang duren, maar ooit zal ik het plekje kunnen geven.
Ik heb je slechts één maal gezien bij Lobke, maar vond Lobke een geweldig paardje. Mooi, vriendelijk en een knuffelkont. Ik kan me slechts voorstellen hoeveel pijn het je moet doen haar te moeten missen, en dan nog op zo'n k@#$%& manier. Ik hoop dat je vooral kan denken aan de fijne tijd die je met haar gehad hebt, en wens je veel steun met het verwerken van je verdriet. En natuurlijk heel veel beterschap met je been en enkel.