Ik krijg echt tranen in mn ogen bij het lezen van je verhaal. Het is inderdaad niet eerlijk Vreselijk wat een groot verlies heb jij het laatste jaar meegemaakt zeg.. Heel erg veel sterkte!
Nann__
Geplaatst: 07-08-12 19:01
Ah meis.. Ik lees het met tranen in mijn ogen.. Wat erg zeg en zo accuut allemaal.
Heel erg veel sterkte meis met dit verlies. Wat vreselijk ik leef met je mee.
gatverdamme, wat onwijs heftig en zuur zeg. Idd het leven is niet altijd eerlijk, het is soms moeilijk te snappen waarom dingen gebeuren. Heel veel sterkte hiermee, ik hoop dat de herinneringen aan je kanjer, je helpen om het een plekje te geven.
Wat vreselijk! Ik krijg de tranen in mijn ogen... uit je verhaal straalt de liefde voor dit paard! Heel veel sterkte met het verlies van alweer een topper!
Met tranen in mijn ogen typ ik dit berichtje.... Het leven is oneerlijk, heel oneerlijk. Sprakeloos ben ik van wat je in zo een korte tijd achter je hebt moeten laten. Heel erg veel sterkte gewenst in deze komende moeilijke periode
MontyRulezz
Geplaatst: 08-08-12 15:29
Wat verschrikkelijk moeilijk is dit voor je zeg!! Eerst je ene paard verloren en nu je andere. Het is inderdaad vaak zo oneerlijk!! Waarom de paarden die zo geliefd worden, helaas is daar geen antwoord op.
Afscheid nemen is verschrikkelijk moeilijk, vooral als het zo onverwachts is. Helaas kon Tim niet meer gered worden en heb je hem moeten laten gaan. Ik wens je heel veel sterkte toe!! Dikke knuffel.
Wat een mooie uitstraling heeft Tim trouwens op de foto zeg.
Ben vandaag jarig.. Voel me alles behalve feestelijk. Mijn verlanglijstje had ik aan mijn ouders gegeven bestond uit allemaal spullen voor Tim. Gelukkig heb ik andere dingen gekregen maar had het weer even heel moeilijk.
Jeetje wat een pech hebben jullie gehad en dan zo'n einde. Ik weet helaas hoe het is om een vriendje te moeten laten gaan en ook 2 in een korte tijd. Heeeel veel sterkte En wat lief dat je andere kado's hebt gehad vandaag, kado's voor hem hadden het er niet beter op gemaakt om vandaag de dag door te komen denk ik.