Ook hier nogmaals sterkte, je hebt het super dapper gedaan allemaal... Knap hoor!
Het is ook vreselijk zuur en oneerlijk....
Dag lieve Balder!
Tootz
Geplaatst: 08-06-12 09:49
tranen in mn ogen en een mega brok in mn keel... zo ontzettend oneerlijk Sterkte meis!
Ariebombarie
Geplaatst: 08-06-12 09:49
Gruwelijk oneerlijk, voor zowel Balder als voor jou... Balder die nog zo jong was en nog maar net begon.... Jij die alles, en nog een schepje meer, over heeft voor haar dieren.... Onbegrijpelijk.... Heel veel respect meis hoe je ermee om weet te gaan. Hele dikke knuffel en alle sterkte van de wereld
Jeetje richtje, ik zit hier gewoon met een brok in mijn keel. Wat heb jij wat meegemaakt, je hebt zoals veel al zeggen echt ongelooflijk veel pech. Top hoe je er mee omgaat! En nie egoistisch word maar de goede keuze neemt voor je paard! Heel veel sterkte richtje!
Sterkte Richtje, weer een ritje naar 'iets' waar je liever niet komt. Vreselijk om van je lieve Balder afscheid te moeten nemen. Ik vind je dapper en moedig en heb diep respect voor je. Nogmaals heel veel sterkte!
Het blijft zo moeilijk en zo oneerlijk.. Nogmaals sterkte en een hele dikke knuffel
ESSIE70
Geplaatst: 08-06-12 13:53
Ik krijg gewoon kippenvel van dit topic Wat ik begrepen heb is dit niet je eerste paard waar je afscheid van moet nemen. Ik wens ook veel sterkte en hopelijk kan je het gauw een plekje geven