Tranen in m'n ogen.. Mooi dat ze zo samen zijn gegaan.. echt super van je. Heel veel sterkte
bwpLover
Geplaatst: 10-02-12 19:46
Jeetje wat heftig, heel veel sterkte!
Venix
Geplaatst: 10-02-12 19:46
Jeeeetje zeg wat een ontzettend moeilijk besluit voor jou, maar wat zullen ze je dankbaar zijn nu denk ik! Echt heel erg knap van je dat je het zo mooi hebt afgesloten voor ze!
Ontzettend veel sterkte in deze vreselijke tijden!
Respect voor je, moedig besluit... maar ik weet helaas hoe ontzettend moeilijk het is. Wel de beste.. maar dat maakt het niet minder moeilijk..
Mag ik je heel veel sterkte wensen.. Je bent dapper!
Ylana
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-12 12:34
Iedereen bedankt voor de lieve woorden! Het valt me zwaar, maar ik weet gewoon dat dit voor hun het beste is. Maar toch...
Traber
Geplaatst: 11-02-12 12:43
Ach... Je zorgt ervoor dat je paardjes niet om elkaar hoeven treuren,en neemt hierdoor alle verdriet door die grote leegte op je eigen schouders...Dan hou je wel heel veel van ze. Heel veel sterkte de komende tijd!
Angela_28
Geplaatst: 12-02-12 22:11
Wat een nare situatie maar wat een moedig en liefdevol besluit van jou. Heel veel sterkte gewenst!!
Nimber
Geplaatst: 14-02-12 11:09
Wat vreselijk! heel veel sterkte maar wat onwijs mooi dat ze altijd samen zijn gebleven vanaf de geboorte en nu ook op de eeuwige groene weide
Tjee wat heftig...twee paarden tegelijk. Wat enorm dapper van je en wat een respect naar je dieren toe om het zo te doen. Kan me ook wel voorstellen dat je opgelucht bent, het is iets waar je zo tegenop ziet maar waarvan je ook weet dat het onvermijdelijk is....
Sterkte!
Tafje
Geplaatst: 20-02-12 14:23
Jeetje wat een verschikkelijk maar moedig besluit! heel veel sterkte gewenst bij dit dubbele verlies
Sjee zeg!! Kippenvel!! Diep respect dat je het zo hebt gedaan!! Ze zijn tot het eind samen geweest!! Kan me zo goed indenken hoe zwaar dat voor jou moet zijn... Heel veel sterkte!! Ik vind je echt super dapper!!