Jeetje wat erg zeg! Ik kreeg helemaal tranen bij het zien van je filmpje .. Heel vee sterkte !
Buffelduke
Geplaatst: 14-01-12 22:05
heel heel veel sterkte! Hij had echt alles voor je over en heeft tot het laatst voor jou gevochten, hij heeft een waardig leven bij jou gehad en kijkt nu vast met alle trots naar jou! Echt heel veel sterkte
Wat verschrikkelijk! Heb er gewoon geen woorden voor, die lieve maffe Ari (ken hem al sinds veulen) Zijn fokkers zullen ook wel in shock zijn, die hebben ook al een kl*te periode achter de rug (zoals je wel zult weten)….. Veel sterkte met het verlies….
Jeetje wat schrik ik hiervan! Dat is wel heel plotseling en ook heel bijzonder dat hij verder nooit kreupel heeft gelopen.. Erg veel sterkte met het verlies!
damiankimbr
Geplaatst: 18-01-12 09:29
vreselijk mooi paard zeg ,jammer dat ie er niet meer is . die had zeker nog meer in zijn mars jammer dat het niet zo mocht zijn
heel veel sterkte ! Het was echt een prachtig paard trouwens, vreselijk dat je hem zo plots hebt moeten afgeven.
nadita
Geplaatst: 25-01-12 14:13
Tjee, Leonie, wat schrik ik hiervan! Je prachtige schimmel, hij was zo'n blikvanger op concours. (heb eind vorig jaar paar keer in dezelfde klasse als jullie gereden in Oostwold)
Wat een verlies, wat een verdriet. Ik wens je heel veel sterkte!!!
neinie
Geplaatst: 26-01-12 00:10
Jeetje Leonie, wat erg voor je. Ik kan me nog herinneren dat we het er een tijdje geleden over hadden dat hij in een dip zat. En nu dit.. Wat is Arie ontzettend sterk geweest!