ze is vandaag opgehaald zal morgen wel raar aankomen als ik weer naar mn paard ga.. geen dabber meer.
lonna1989
Geplaatst: 20-12-11 22:11
Moet verschrikkelijk voor je zijn geweest om dit te zien. Maar ook intens om bij het einde van je paard te kunnen zijn. Ik wens je heeeel veel sterkte meid!
Wat vreselijk om zo plots afscheid te moeten nemen. Denk aan die mooie momenten van Dabber, en aan het feit dat hij mooie jaren bij jullie heeft gehad.
het was inderdaad vreselijk om aan te moeten zien, maar ben wel blij dat ik het heb gezien. ik had er denk ik meer moeite mee gehad als ik haar zaterdagochtend in de stal dood had gevonden...
ze heeft een goed leven gehad en heb veel mooie dingen met haar beleefd. ik denk daar vooral aan terug. heb vanavond wat foto's bekeken, heb dat met een lach op mijn gezicht, maar ook met de tranen in mijn ogen gedaan, wat een prachtig dier was het, zo bijzonder.
bedankt.
LibertyLucky
Geplaatst: 30-12-11 22:42
Ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen Wat moet dat moeilijk voor je zijn(geweest) Ik wil je heel erg veel sterkte mensen met dit grote verlies
_Marell
Geplaatst: 30-12-11 22:46
Sterkte Zo onverwachts kan het toch gebeuren. Maar een goede leefdtijd en ze heeft toch een goed leven gehad? Nogmaals sterkte, en vergeet niet, je staat er NOOIT alleen voor!