Afscheid moeten nemen is nooit leuk en doet altijd pijn, omdat ze in je hart zitten en er zoveel liefde van gekregen hebt. Of ze nu jong of hoge leeftijd hebben bereikt.
Heel veel sterkte, Fancy zal over je waken vanaf boven.
holly
Geplaatst: 07-12-11 15:50
Het maakt geen verschil of je zelf oud of jong bent, of het paard jong of oud is, afscheid nemen is hoe dan ook nooit leuk om te moeten doen. Fancy was een mooi paardje (blijkt op de foto) en de manier waarop je over haar schrijft, moet ze wel een heel bijzonder paardje zijn geweest. Sterkte
caspertjeP
Geplaatst: 07-12-11 15:51
Is dat DE fancy die je hebt gekocht van het geld van de fancyfair? In die tijd heb ik bij je mogen lessen. m'n eerste les was op scirocco weet ik nog. En dan had je nog medusa die haar naam eer aan deed! Ik moest maar eens die foto's opsnorren. Groetjes Erica
Het was inderdaad DE Fancy van de Fancy fair! Wat leuk dat zo'n oud lesser reageert die haar nog heeft gekend!
ninepien12
Geplaatst: 07-12-11 17:41
R.I.P allerliefste Fancy. ♥
Ik heb je de paar laatste weekjes van je leven nog lekker afentoe een poetsbeurt gegeven, natuurlijk schrok ik maar je hebt een prachtig leven gehad!
Ik zal je missen lieverd!
xx ♥
Debola_89
Geplaatst: 07-12-11 17:46
Veel sterkte!
aliealie
Geplaatst: 07-12-11 17:51
Sterkte ermee. We weten allemaal dat we vroeg of laat afscheid van onze viervoeters moeten nemen. Maar het is altijd te vroeg...
haboshof
Geplaatst: 07-12-11 17:56
Veel sterkte. Het is en blijft moeilijk, ook al heb je het nog zo vaak meegemaakt. Eigenlijk mooi dat het zo ging. Ik moet ook altijd de knoop doorhakken en om te moeten beslissen wanneer het nu over is is zo moeilijk. Fijn dat dit paardje eigenlijk zelf aangaf op te zijn.
Ik kan er ook maar niet aan wennen.(Ik heb ook net weer afscheid moeten nemen van een merrietje van 28 jaar.)
Dan jij ook veel sterkte haboshof! het blijft altijd weer moeilijk om te beslissen over het leven van een dier. Met Fancy heb ik vrede, het is goed zo als het is gegaan.
Heel veel sterkte. Ik vermoed dat ik haar dan ook wel eens gezien heb als juliie met een hele groep bij Jan Sonneveldt kwamen. Ik heb zelf 5 nov mijn 33 jarige merrie (veulen van Rosina van Sonneveldt) om dezelfde reden in moeten laten slapen en op zich vond ik het wel prettig dat ze al lag want dat neervallen vind ik zoiets afschuwelijks.
Angela_28
Geplaatst: 09-12-11 00:17
Natuurlijk is dit "eerlijker" dan een jong paard verliezen maar dat maakt de emotie en het verdriet er natuurlijk niet minder om.... Heel veel sterkte!
Je hebt niets te wensen, maar stiekem mag je wel hopen dat je zo geliefde oudje op deze manier mag gaan. Ook al is het erg verdrietig, dit einde geeft een fijner gevoel dan een nare doodstrijd. Heel veel sterkte met het verlies van je mooie Fancy!
Phrono
Geplaatst: 12-12-11 00:56
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen, een paard dat al zo lang bij je is hoort bij je leven en is een groot gemis als dat er niet meer is. Fijn dat ze zo oud bij jou heeft mogen worden, sterkte!
WhySoWhite
Geplaatst: 12-12-11 01:20
Daar moet je inderdaad geen sorry voor zeggen, Mijne was 7 en op en op=op Heel veel stertke komende tijd! 26 jaar zorg is niet niks! Jou kennede heb je er super goed met alle liefde voor gezorgd! nogmaals sterkte met dit verlies
Elza23
Geplaatst: 12-12-11 13:15
Sterkte..
kollee3
Geplaatst: 12-12-11 13:21
Heftig als je zoveel dingen hebt meegemaakt, maar ze zal je hoe dan ook dankbaar zijn dat je haar hebt geholpen zekerweten!
Veel sterkte met het verlies van Fancy, ik heb een paard van 26 welke ook niet top is op het moment. Wat haboshof zegt, de keuze op het juiste tijdstip maken is lastig. Je hebt het liefst dat je ze maar een keer met een hartaanval in het land vindt, maar dat zal wel niet. Het zijn toch vaak wat zorgenkindjes die ouwetjes, waardoor de band toch wel weer erg sterk wordt.