jee vera, ben er helemaal stil van..... heb van de week toevallig nog aan je lopen denken aangezien ik je al een tijdje miste in het minitopic. gedachten gingen direct naar dat je even al je aandacht bij bambi nodig had.......toch nog zo snel.... je hebt de enige juiste keuze voor haar gemaakt en daar zal ze je zeker dankbaar voor zijn, en trots dat zij zo'n lieve baas heeft mogen hebben! heel veel sterkte meis, want wat zul je d'r missen......
simodi
Geplaatst: 25-11-11 21:46
Dikke tranen in mijn ogen ..... Eigenlijk geen woorden voor je .... maar alle sterkte toegewenst ....
Pauline
Geplaatst: 25-11-11 21:47
Wat verschrikkelijk als je paard zo moet gaan...Je hebt de beste keus gemaakt die je kunt maken maar het blijft een harde.. Heel veel sterkte met het verlies.
Sharon_Jims
Geplaatst: 25-11-11 21:48
Heel veel sterkte met je (en jullie) enorme verlies van prachtig prinsesje Bambi...
Anoniem
Geplaatst: 25-11-11 21:49
wat erg voor je en wat zonde van zo'n mooi dier.. Heel veel sterkte..
ElCid
Geplaatst: 25-11-11 21:50
Vera, heel veel sterkte met het verlies van jouw prachtige dame. Ik voel met je mee
Niets dan respect om zo voor je barbiebambi paard te kunnen kiezen, heel veel sterkte.
silvester
Geplaatst: 25-11-11 22:01
Vera: Jij hebt het ontzettend moedige besluit genomen om er voor te zorgen dat jouw Bambi nu geen pijn meer heeft. De pijn, die jij nu juist heel erg voelt door het enorme gemis. Die pijn zal langzaam vervagen; de mooie herinneringen niet. Die blijven altijd bij je. Heel erg veel sterkte voor jou en je familie.
De ene keer dat ik haar heb ontmoet, was ik onder de indruk van haar gratie, ze was zo ladylike in alles! Ze heeft nu geen pijn meer... heel veel sterkte, Vera, en ook voor anderen die van haar hielden...
Aukelizzy
Geplaatst: 25-11-11 22:04
Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Soms lijkt het leven zo oneerlijk. Dit prachtige paard had nog een heel leven voor zich moeten hebben.
vera, vele van ons weten wat je doormaakt. ik wens je veel sterkte en kracht toe komende tijd!
En god vroeg de geest van het paard Ben je klaar om thuis te komen? Ja zeker, helemaal antwoorde de dierbare ziel. En, als paard weet je dat ik heel goed in staat ben om voor mezelf te beslissen.
Ga je dan mee? vroeg god. Straks antwoorde de ziel met manen Maar ik moet langzaam gaan Want mijn mensenvrienden hebben het moeilijk Want weet je, ze hebben me nodig.
Maar begrijpen ze dan niet, vroeg god Dat je ze nooit zult verlaten? Dat jullie zielen met elkaar verstrengelt zijn! Voor altijd. Dat er niets word geschapen en niets verwoest! Het is gewoon.... voor eeuwig en altijd.
Dat zullen ze later begrijpen Antwoordde het prachtige paard Want ik zal het in hun hart influisteren Dat ik altijd bij ze ben Ik ben er gewoon......
Vera
Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-11 23:16
Lauren, wat een prachtig gedicht en zo is het helemaal. Er rolde een dikke traan over mijn wang bij het lezen, .. ben er stil van...
Happinez
Geplaatst: 25-11-11 23:32
Vera sterkte, zo'n verstandige keuze.. maar o zo zonde van je mooie meisje.
mucho
Geplaatst: 25-11-11 23:41
Hoi Vera. Ik hoorde al van FH dat je de beslissing genomen had. Ik leef met je mee en wens je heel veel sterkte de komende tijd...