Super goedkoop en mooi spul. Heb nog een pluk haar hangen van toen we de manen van mijn verzorgpony moesten afknippen omdat een malloot erin had lopen knippen Dus die kan ik daar mooi voor gebruiken!
Ik heb daar een armband besteld en ben er echt heel blij mee, de haren zitten goed vast en blijven mooi in de vlecht zitten, en de armband is goed schoon te houden! (ik heb zo'n slaven armband, waar de haren echt ingelegd zijn)
makedraemz.nl Ze gaat met respect met het haar om, maakt super mooie sieraden. Heb er 1 van overleden merrie en 1 van overleden merrie met dochter samen. Ben er echt super blij mee en je krijgt alle overgebleven haren weer netjes terug.
sabine1979
Geplaatst: 28-11-13 14:20
Ik wil al een tijdje een slavenarmband met het haar van mijn paard erin. Ik ben eigenlijk uitgekomen bij equisieraad. Ik lees hier ook goede ervaringen over. Heb straks een mailtje gestuurd met 2 vragen. Misschien kan iemand hier me ook al wel helpen. Hoe meet je de maat van de slavenarmband? (S, M of L) Hoe kun je de staart het beste wassen? Ben heel benieuwd hoe de armband in het echt gaat worden
cashje
Geplaatst: 01-12-13 17:55
Www.makedreamz.nl een echte aanrader!! Heb een armband van mijn paard maar heb ook een medaillion aan mijn ketting met haar haar. Die kun je altijd dragen! Ik heb het medaillion zelf gekocht en opgestuurd naar makedreamz die hebben er op een prachtige manier haar haar ingezet.! Zo draag ik haar alijd bij me!