Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
H_Nalanta schreef:Het hele verhaal klopt sowieso niet.. Dit is een ander topic van de TS en daar zegt ze dat het paard van de foto en uit het filmpje hetzelfde zijn (en het paard op het filmpje is dus geslacht) maar dat klopt volgens mij ook niet helemaal...
[YRT] hoe erg kan de vacht van mijn verzorg pony veranderen in 1jr
sammy_rockey schreef:ik denk dt jullie gelijk hebben![]()
ik krijg net een bericht van 1 van de eigenaren waar hij in die tijd heeft geslacht en die heeft tot zovieso
eind januari in dat weiland gestaan ik weet het ook niet meer
H_Nalanta schreef:Het hele verhaal klopt sowieso niet.. Dit is een ander topic van de TS en daar zegt ze dat het paard van de foto en uit het filmpje hetzelfde zijn (en het paard op het filmpje is dus geslacht) maar dat klopt volgens mij ook niet helemaal...
Otjuh schreef:H_Nalanta schreef:Het hele verhaal klopt sowieso niet.. Dit is een ander topic van de TS en daar zegt ze dat het paard van de foto en uit het filmpje hetzelfde zijn (en het paard op het filmpje is dus geslacht) maar dat klopt volgens mij ook niet helemaal...
DIT IS ECHT NIET NORMAAL!!!
Het filmpje in dat topic, dat is MIJN filmpje! die ik toendertijd heb gemaakt van MIJN verzorgponys!!!!! (ze zijn nu verkocht maar dat ter zijde)
Ik kan hier zooooooo boos om worden he!
lifaya schreef:het maakt toch niet uit of er worst van word gemaakt of niet?dood is toch dood?
In elk geval heel jammer voor je om dit te horen, ik hoop dat dit iemand is die een "grapje" uithaalt. Misschien dat je voor de zekerheid een belletje naar het slachthuis kunt doen om het voor de zekerheid te checken? Mij lijkt het onlogisch dat een slachter elk paard en detail herinnerd... veel sterkte!
Wendy_Komen schreef:Ts, snap niet dat je niet blij bent (of je moet het inderdaad zelf verzonnen hebben).
Mensen hier zeggen je dat deze mail van deze slager niet echt kan zijn. Mocht het verhaal waar zijn, is er dus nog een kans dat je oude verzorgpony nog leeft!
sammy_rockey schreef:het is wel een echte volassen man...
het is de keurslager *** die het bericht stuurde maar het is goed om te weten dat hij niet is geslacht maar gewoon gecremeeerd...