[IM] dit verdiende hij niet!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: dit verdiende hij niet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 20:24

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 20:25

even los van het (voor mij ook twijfelachtige) mailcontact..
Ik snap ook niet wat er zo erg is aan slachten? Vooral als het paardje er geestelijk en lichamelijk zo slecht aan toe was..?
Het is idd heel erg voor TS, maar uit een wei jatten oid? Dat gaat echt te ver.. TS, probeer er troost in te vinden dat de pony nu rust heeft.. Sterkte..

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 20:29

H_Nalanta schreef:
Het hele verhaal klopt sowieso niet.. Dit is een ander topic van de TS en daar zegt ze dat het paard van de foto en uit het filmpje hetzelfde zijn (en het paard op het filmpje is dus geslacht) maar dat klopt volgens mij ook niet helemaal...
[YRT] hoe erg kan de vacht van mijn verzorg pony veranderen in 1jr

Dat was uiteindelijk waarschijnlijk ook niet die pony ivm. de bles denk ik.

Edit: Postdatum van filmpje is 2009 dus in die instantie zou het mogelijk zijn
Edit2: TS vraagt daar of de aftekeningen van haar (oude)vzpony zo verandert kunnen zijn, zou dat zo zijn dan kon dat haar oude vzpony zijn

sammy_rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-11 16:06

ik denk dt jullie gelijk hebben ;(
ik krijg net een bericht van 1 van de eigenaren waar hij in die tijd heeft geslacht en die heeft tot zovieso
eind januari in dat weiland gestaan ik weet het ook niet meer |(

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 18:30

Ik volg je nu écht niet meer hoor.... :n :n :n

Ankie2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 18:39

Ik geloof niets van het verhaal van de slager. Kan me niet voorstellen dat een slager zoveel msn-taal gebruikt. En geloof al helemaal niet dat een slager een paard laat inslapen en cremeren :') , daar gaat zijn broodwinning.

Ankie2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 18:41

sammy_rockey schreef:
ik denk dt jullie gelijk hebben ;(
ik krijg net een bericht van 1 van de eigenaren waar hij in die tijd heeft geslacht en die heeft tot zovieso
eind januari in dat weiland gestaan ik weet het ook niet meer |(

Wat een toeval dat je nu ook ineens allemaal berichten krijgt van slagers en eigenaren op een dag. Als je het zelf niet verzint zit iemand je gewoon in de maling te nemen.

Otjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 18:47

H_Nalanta schreef:
Het hele verhaal klopt sowieso niet.. Dit is een ander topic van de TS en daar zegt ze dat het paard van de foto en uit het filmpje hetzelfde zijn (en het paard op het filmpje is dus geslacht) maar dat klopt volgens mij ook niet helemaal...

DIT IS ECHT NIET NORMAAL!!!

Het filmpje in dat topic, dat is MIJN filmpje! die ik toendertijd heb gemaakt van MIJN verzorgponys!!!!! (ze zijn nu verkocht maar dat ter zijde)

Ik kan hier zooooooo boos om worden he! -:(-

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 18:49

oke.. dit is wel zwaar.... l*llig....

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 19:33

Otjuh schreef:
H_Nalanta schreef:

DIT IS ECHT NIET NORMAAL!!!

Het filmpje in dat topic, dat is MIJN filmpje! die ik toendertijd heb gemaakt van MIJN verzorgponys!!!!! (ze zijn nu verkocht maar dat ter zijde)

Ik kan hier zooooooo boos om worden he! -:(-

TS Vroeg in dat topic of haar oude vzpony zo verandert kon zijn qua aftekeningen omdat die pony op het filmpje er erg op leek, dus ik zie niet in waarom je er boos om wordt, zoiets heet een misverstand ;)
Natuurlijk is het niet leuk om je eigen vzpony in een filmpje in een ander topic te vinden, maarja ze zocht dus haar oude vzpony en dacht dat, dat hem was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 16:39

Ik volg er niets van :n
Dit heb je overgetypt hoop ik? (die mailtjes)

sammy_rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 19:31

lifaya schreef:
het maakt toch niet uit of er worst van word gemaakt of niet? :+ dood is toch dood?

In elk geval heel jammer voor je om dit te horen, ik hoop dat dit iemand is die een "grapje" uithaalt. Misschien dat je voor de zekerheid een belletje naar het slachthuis kunt doen om het voor de zekerheid te checken? Mij lijkt het onlogisch dat een slachter elk paard en detail herinnerd... veel sterkte!

voor mij is dat dus echt niet zoo... het idee dat iemand hem opeet ... bah nee maar dat ligt waarschijnlijk gewoon aan mij

sammy_rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 19:35

voor de mensen die (...) niets snappen en alleen maar commetaar leveren...:(

dit is een in memoriam topic...! niet ik geef commetaar en boze berichten over haar dode paard topic :( !!
ik heb het er verdo*mme heeel moeilijk mee en dan krijg ik dit soort reacties !!
sommige mensen denken dat ik dit verzin!! hallo wat denken jullie wel niet zeg :( Jezus zeg (soory)
ik opende dit fcking topic om te rouwen om de pony waar ik mijn levenecht voor zou willen geven!!!
als jullie hierover willen discuseren doe dat maar lekker ergens anders!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:49

Ts, snap niet dat je niet blij bent (of je moet het inderdaad zelf verzonnen hebben).
Mensen hier zeggen je dat deze mail van deze slager niet echt kan zijn. Mocht het verhaal waar zijn, is er dus nog een kans dat je oude verzorgpony nog leeft!

sammy_rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 19:51

Wendy_Komen schreef:
Ts, snap niet dat je niet blij bent (of je moet het inderdaad zelf verzonnen hebben).
Mensen hier zeggen je dat deze mail van deze slager niet echt kan zijn. Mocht het verhaal waar zijn, is er dus nog een kans dat je oude verzorgpony nog leeft!

ik heb het niet over die berichten maar ik heb ookal pb's gehad van boze mensen...
en dat mensen nu ook al tegen me gaan zeggen dat ik dit verzin...

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:52

sammy_rockey schreef:
het is wel een echte volassen man...
het is de keurslager *** die het bericht stuurde maar het is goed om te weten dat hij niet is geslacht maar gewoon gecremeeerd...

Bedoel je deze?:
Zal hem anders nog even een berichtje sturen om te kijken of ik achter nog wat meer informatie voor je kan komen!
Laatst bijgewerkt door Nadia op 22-11-11 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:52

Ga er gewoon niet op in.

Maar het verhaal van de ''slager'' klopt van geen kant!

sammy_rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 19:55

het verhaal klopt wel.. jammer genoeg maar je moet het verhaal snappen en ik snap ook wel dat het er ingewikkeld staat maar dat komt omdat het ingewikkelt is...
toenhij werd verkocht hebben we hem weer gevonden en contact gehad met die eigenaar nadat ik dit bericht van slager *** had gekregen ging ik dit checken met die oude eigenaar en de tijden kloppen...
op het moment dat hij daar weer weg ging zei die slager dat hij was beinnen gebracht dus het valt wel allmaal op zn plaats...
ik hoop dat het zo wat duidelijker is...
Laatst bijgewerkt door Nadia op 22-11-11 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:56

Het verhaal klopt niet.

Een slachter schiet altijd. En die laat al zéker niet cremeren.

je begint het verhaal nu te verdraaien hoor...

sammy_rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 19:58

zoals ik al eerder zei ik hoopte dat hij gecremeerd zal zijn ik snap ook wel dat dat ook niet klopt...
maar hij heeft niet geschoten omdat hij het niet aandurfde en dat is omdat hij er zo slecht uitzag...
die man zei dat hij bang was voor ziektes etc....
en dat die dat niet in het vlees moet hebben het is egt niet dat hij niet heeft gescoten omdat hij hem er zo zielig uit vond zien ofsoo...

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:01

Is het alwééér vakantietijd?? Ts, als je pony dood is dan sterkte, maar eerlijk gezegd geloof ik er niets van.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:02

Hij had hem ook alleen kunnen schieten zonder het vlees te gebruiken. ;)
Dus ik geloof niet dat hij ingeslapen is.. Sorry.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:02

Je kan van 1 ding uitgaan, een slachter schiet het paard. Maar kan alsnog besluiten om de rendac te bellen. Het is echt ontzettend onwaarschijnlijk dat hij de dierenarts laat komen voor een spuitje. Dat is duur, kost tijd en in die tijd had het paard al tegen de vlakte kunnen liggen.

1 troost, het paardje is verlost van zijn verleden nu...

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:03

bigone schreef:
Is het alwééér vakantietijd?? Ts, als je pony dood is dan sterkte, maar eerlijk gezegd geloof ik er niets van.

Dat is ook mijn gedachte :+
Laatst bijgewerkt door Jeanine93 op 21-11-11 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

sammy_rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 20:03

dan niet weet je kan je een topic verwijderen ofso?
ik heb er gewoon geen zinn meer in
en hoezo alweer vakantie tijd ik heb niet om al die reacties gevraagt ik rouwde alleen om mijn pony...