Het blijft ongelovelijk hoe opeens ze bij je losgerukt is. Jullie waren een mooi team samen.
dikke knuf Lon
Freeconnect
Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-11 10:59
Ook de rest bedankt voor jullie warme reacties.
@Anne en Lon: ons eerst opleidingsjaar heeft mij en ik denk ook Ush zoveel gebracht. Lonneke, jij hebt ons van dichtbij mee gemaakt en de laatste 2 maanden voelde door de definiteve omschakeling naar de AR als een enorme overwinning. Met zoveel rust en gevoel met je paard mogen werken en dan in korte tijd samen een geweldige groei mogen meemaken . Gelukkig heb ik hiervan mogen proeven. De opleiding was voor mij iets wat ik met Usha samen wilde doen. Dit plan moet ik nu bijstellen. Ik heb nu nog geen idee hoe verder hiermee. Ik besef ook dat ik veel zorgen met Ush heb gekend. Even geen zorgen is goed voor nu.
Ik zag dit topic ineens voorbij kome en wil je ook hier nogmaals heel veel sterkte wensen met het verschrikkelijke verlies van jouw Usha! Het is zo oneerlijk..
Jeetje, ze was echt prachtig! En dan zo plotseling...
Heel veel sterkte met dit grote verlies.
Freeconnect
Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-11 10:55
Lotte, Laura en de rest, jullie ook bedankt voor jullie lieve reacties. Ush is geen moment uit mijn gedachten, gelukkig ben ik druk met werk wat een goede afleiding is. Ze zal altijd een heel bijzonder plekje houden in mijn hart, want bijzonder, ja, dat was ze.
Tessaar
Geplaatst: 18-11-11 10:58
Het is zo oneerlijk soms... ik heb er geen woorden voor, heel veel sterkte...
nicoleboogie
Geplaatst: 18-11-11 10:58
wat heb je het super mooi geschreven de liefde voor je paard straalt eruit hopelijk heeft je paardje nu rust en kan ze lekker rennen over de groene weides veel sterkte met het verlies
Het is alweer bijna 6 weken geleden dat ik zo plotseling afscheid moest nemen van Usha. Het besef is er en ik mis mijn lieve maatje onbeschrijfelijk veel. Op stal is nog alles hetzelfde, ik voel haar aanwezigheid als ik er ben. Zo komt echter nooit meer terug en juist omdat ik geen afscheid heb kunnen nemen, is het verlies moeilijk te accepteren. Iedereen bedankt voor de vele lieve reacties, in dit topic dan wel op een andere manier. Ik zal Usha nooit vergeten.
Siets
Geplaatst: 09-12-11 20:16
Wat een mooie merrie was jouw Usha, je hebt jullie bijzondere band mooi omschreven. Koester de bijzondere herinneringen. Heel veel sterkte met het verlies!