Wat een verhaal, wat een verdriet. Heel veel liefs meissie xxxxxxx
Eevee
Geplaatst: 15-10-11 16:03
Wat heb je het prachtig geschreven Saskia, heb nu alweer de tranen in m'n ogen Heel veel sterkte met het verliezen van je knappe witte vent.....hij zal je van boven nooit uit het oog verliezen Het ga je goed Chuck
Kirrietje
Geplaatst: 15-10-11 16:03
Heel veel sterkte Het was een mooie verschijning
MontyRulezz
Geplaatst: 15-10-11 16:18
Pfff ik reageer niet vaak in dit soort topics, maar jouw woorden hebben mijn hart geraakt en ik zit hier met tranen in mijn ogen.
Jullie hadden een hele speciale band en zo te lezen was Chuck een heel speciaal paard. Een paard die je 'once in a lifetime' tegen komt en waar je je hart aan verliest. Het was een geweldig mooi dier om te zien!
Gelukkig heb je nog genoeg tijd om afscheid van hem te kunnen nemen, nu resten alleen nog herinneringen. Hij heeft geen pijn meer maar het verlies is groot. Ik wens je heel veel sterkte!
Keeva
Geplaatst: 15-10-11 16:21
Nogmaals heel veel sterkte, Saskia !
Chay_Flame
Geplaatst: 15-10-11 16:22
Zit hier met de tranen in mijn ogen.... Want ik heb met eigen ogen gezien wat voor vertrouwen jullie hadden met shows en zelfs tussen een hele kudde merries bij de recordrit gaf hij geen kick. Echt zo'n gave hengst als dat hij was en altijd zal blijven! Heel veel sterkte Sas, en hij weet dat je hem nooit zult vergeten! Rust zacht Chuck, je zult nu geen pijn meer hebben
Siets
Geplaatst: 15-10-11 16:23
Heel veel sterkte gewenst met het verlies van je mooie man. Wat heb je de openingstekst mooi, en vol liefde geschreven. Dat Chuck maar fijn mag rusten daar boven.
Chakotay... een BEGRIP in de Tinker-wereld en daar buiten...vooral ook door zijn bijzondere uiterlijk is hij mij bijgebleven. Heb maar een halve Tinker (want x Fries) maar wat een verlies, voor jou, voor de Tinker-gemeenschap. Wat een enorm verdriet moet je doormaken. Misschien kun je wat kracht uit zijn zoon halen. Sterkte, voor nu en de komende tijd.....
Wat een mooie tijd hebben jullie samen gehad zeg! Maar wat is het zwaar om hem te moeten laten gaan. Heel veel sterkte!
Angeliquee18
Geplaatst: 15-10-11 17:01
Zit hier echt met tranen in m'n ogen Jeetje wat een verhaal zeg.. Ik wens je echt ontzettend veel sterkte toe! Wat zal het gemis groot zijn.. Vergeet nooit, chuck kijkt altijd van boven met je mee!!
he sas nogmaals wat een prachtig verhaal en alles is zo waar ik ben heel blij dat ik zo veel plezier hebt gehad met hem enzo trots was op hem ik hield veel van hem sas nog bedankt voor dat ik hem mocht rijden x x
Mooi geschreven, heel veel sterkte gewenst met dit verlies
Carlien1
Geplaatst: 15-10-11 18:37
Bij mij stromen de tranen over mijn wangen. Chuck is voor mij de verpersoonlijking van de tinker. Hij is de oorzaak van mijn liefde voor de tinker, hij heeft mij besmet met het tinkervirus. En ik heb hem nooit ontmoet! Heel veel kracht toegewenst.
Wat een mooie tinker, heel veel sterkte he met het verlies van je mooie tinker.
binky
Geplaatst: 15-10-11 19:22
Brrrr dit is waar we allemaal eens aan moeten geloven en waar we zo verschrikkelijk tegen op zien.... Chuck heeft echt mogen leven bij jou,hij had zich geen beter baasje kunnen wensen al die jaren. Ik wil je heel veel sterkte wensen,Chuck was prachtig {in mijn ogen de mooiste hengst die de tinkerwereld van Nederland kende} En ik heb altijd vol bewondering je berichtjes gelezen en de foto's bekeken van jou en je maatje,jullie waren wat je noemt nou echt 1 met elkaar!Sterkte....