Heel veel sterkte. Wat een vreselijke beslissing heb je moeten nemen voor zo'n jong paard. Maar ik denk echt dat hij je dankbaar is. Als het leven lijden wordt kun je maar één ding besluiten...
Semmerd
Geplaatst: 14-10-11 18:04
Wat erg! Heel veel sterkte met dit veelste jonge verlies. Het is wel een prachtige foto van julie samen..
Kippenvel, wat een verschrikkelijke manier om zo'n dierbaar paard te verliezen. Meid, het allerbeste toegewenst
Daphne_65
Geplaatst: 14-10-11 18:53
heel veel sterkte met het verlies van je knappe mannetje. Ik vond jullie een leuk stel (volgde jullie wel via bokt, maar eigenlijk nooit wat in je topics geplaatst)
Jorinda
Geplaatst: 14-10-11 19:28
Heel veel sterkte lieve Jytte. Je hebt een goede keuze gemaakt en ik weet zeker dat Rubis heel trots op je is!
Jeetje,ik schrik ervan........... Ben niet thuis in de fjorden,maar heb je aanwinst gevolgd en weet nog goed dat ik wég was van die knappe kerel....... Ontzettend veel sterkte met het moeten missen van je geweldige mooie dier,
Ontzettend veel sterkte de komende tijd. Je hebt alles gedaan wat je kon...
Lisa_vera
Geplaatst: 14-10-11 20:51
Jeetje.. Rubisje..
heel veel sterkte met dit verlies
mairead
Geplaatst: 14-10-11 21:03
Arme Rubis; hij is veel te vroeg van ons heen gegaan... Het was een prachtige Fjord en jullie waren zo'n leuk stel samen. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies, Jytte! Je hebt echt je best gedaan voor hem!
Arme Rubis.. Weet verder ook niet wat ik moet zeggen... Wat naar dat hij drie van die rare ziektes op heeft gelopen. Het een versterkt het ander neem ik aan, Rhino hoeft op zichzelf geen probleem te zijn, maar in combinatie met die andere aandoeningen..
Die vrolijke blonde vent, zo kende ik hem tenminste.. Nog zo jong..
Emily_
Geplaatst: 14-10-11 21:56
Super erg! Heel veel sterkte! Was echt een mooi paardje.
Jytte
Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-11 21:58
jeej, bedankt iedereen, tof voor Ruub, dat hij zo geliefd was dat verdiende hij ook..
Jeskim, tja de Rhino was ook niet de grote boosdoener, wat waren de Lyme en de Leptospirose, sluipmoordernaars Dit verdiende hij zó niet..