Sterkte, een paardje verliezen is nooit makkelijk, maar als het onverwacht komt is het nog onwerkelijker
Doriine
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-11 11:12
bedankt , gister is ze opgehaald. Het is nu helemaal leeg.. het voelt raar. Gister naar haar laatste plekje geweest.. maar ze lag dr niet meer. ik krijg het er elke dag steeds moeilijker mee.
Tafje
Geplaatst: 11-10-11 11:16
Wat een vreselijk en naar ongeluk.. en nog zo jong.. Heel veel sterkte
daphneM
Geplaatst: 11-10-11 11:19
Jeetje wat vreselijk!!
Hoe heeft dit kunnen gebeuren? hebben jullie al enig idee?
nog steeds geen idee.. we denken dat er onrust of dergelijk iets in de groep is gekomen.. maar het kan ook gewoon spelen zijn geweest..
liekevb
Geplaatst: 11-10-11 11:29
Heel erg veel sterkte met het verlies..
Als ik dit lees krijg ik al bijna tranen in me ogen, dus kan me echt niet voorstellen hoe jij je moet voelen... Gelukkig heb je je vriend waar je op kunt steunen...
gupje
Geplaatst: 11-10-11 12:04
tranen in me ogen..
Heeel veeeel sterkte met dit onwijs grote verdriet, gemis!
sterkte meid. Probeer het stukje hoe het is gebeurt los te laten. Je zal momenten hebben dat je heel erg boos word omdat je niet weet wat er gebeurt is, en hoe je het tegen had kunnen houden. Probeer dat niet te doen. Dat gevoel vreet je op van binnen echt!
Denk maar dat ze voor de val heel erg veel plezier had! Want dat zal het echt wel geweest zijn.
heel erg bedankt.. ik nam het me de dag zelf heel erg kwalijk .. maar wat schiet ik er mee op! ik krijg haar dr niet meer mee terug.. Net nog foto's en filmpjes zitten kijken , en wat heb ik gelachen om die malloot..
He Dorien. Ceres!!?? Jeetje wat een verhaal zeg!!! Zie hem zo nog staan op de wei bij ons. Veel sterkte!! Ik kwam vorige week nog een filmpje tegen op de pc van d'r. Als je deze wilt hebben, stuur je maar een pb
Heeel veel sterkte, wat een prachtig dier had je! Wat jammer dat het zo moest aflopen zeg... Sterkte sterkte sterkte...
Leen
Geplaatst: 16-10-11 17:06
Zit hier met tranen in mn ogen... Veel te jong, maar je hebt haar wel een leuke tijd kunnen geven, en dat kan niet iedereen zeggen. Wat een verschrikkelijk ongeluk zeg.
haffie83
Geplaatst: 16-10-11 17:16
sterkte meis. Wat naar dat het gebeurd is, vind het echt erg voor je
heel erg bedankt.. gister een kettingkje gehad van mn vriend. Haar naam gegraveerd .. en haar foto ook gegraveerd.. ze is dus elke dag dicht bij mee. Het gemis is zo ontzettend groot..
Verschrikkelijk! Oneerlijk! Te jong!! Weet niet wat ik zeggen moet maar heel veel sterkte met dit grote verlies. ''gelukkig'' heeft het voor haar maar 7 minuten geduurd. Al zijn dat er 7 te lang.
Hoop dat je het snel een plekje kunt geven. Ze was prachtig! Nogmaals sterkte met het grote verlies!