[IM] It is you I have loved all along.. een jaar later, Valiant

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BiBiQ

Re: It is you I have loved all along.. een jaar later, Valiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 21:57

Alweer een jaar zeg, jeetje wat gaat de tijd toch gruwelijk hard. Ik kan me het, zoals vele andere, nog erg goed herinneren. Het hele verhaal van Val. Wat was het een verschrikkelijk mooi en leuk paard!

Je hebt alles gedaan wat je kon voor Val. Het blijft zo heftig dat er bij mij ook wel een traan over m'n wang rolt. Zeker nu het mij aan mijn overleden paard herinnert. Verkocht, ik dacht een goed thuis en binnen 11 maanden ingeslapen. Het zijn verschrikkelijke dingen.

Hopelijk hebben ze het goed daarboven. En rent de bokt-kudde heerlijk over de eeuwig groene weides.

Heel veel sterkte.

sandrastam

Re: It is you I have loved all along.. een jaar later, Valiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 12:01

Nog heel veel sterkte met het verlies van je paard! Wat gaat de tijd dan snel.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 15:21

jeetje meid wat gaat de tijd snel.
over een week is het voor mij ook alweer zo ver dat het een jaar geleden is dat ik mn lieve kanjer heb moeten laten gaan.
Ik weet nog als de dag van gister dat ik jou verhaal las en opeens zelf ook die beslissingen moest maken. Ik heb toen echt veel aan jou verhalen gehad.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 13:22

Ook ik heb veel aan jouw topics gehad, ook de verhalen waaruit helaas bleek dat Val niet meer door kon...Ik heb mijn vriendje op 11 maart moeten laten gaan, om dezelfde reden als jij. Ik weet dus hoe je je voelt, ik denk ook nog elke dag aan mijn lieve Vosje...

Weet dat je de goede beslissing hebt gemaakt, hoe moeilijk die ook geweest is. Sterkte! :(:)

Carrera97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 21:37

Heel veel sterkte !!