hier een gedichtje wat ik heb geschreven voor mijn overleden neefje miss helpt het voor jou ook
My little Angel Een leven zo kort maar zoveel liefde gekent ik heb een engeltje ontmoet want ik heb jou gekent Je kwam in het leven bracht liefde en geluk Het leven mocht je niet te lang duren Het leven werd je te druk Nu ben je een engeltje bij de sterretjes in de lucht Vandaar zul jij waken over liefde en geluk
Heel veel sterkte met dit grote verlies! Succes en sterkte ook met jullie merrie.
moniiquee
Geplaatst: 03-04-11 15:55
Jeetje Ems.. ik vind dit zo rot. Hij was er dan nog maar heel kort maar je hecht je toch meteen aan zo'n klein wondertje. Heel veel sterkte, soms is het allemaal te oneerlijk
Carlijnx
Geplaatst: 03-04-11 15:56
aah! Wat erg zeg . Het zit idd niet mee . sterkte!
Jolandaa_
Geplaatst: 04-04-11 18:42
Jeetje Emma! ik zit hier met kippenvel en dat heb ik niet snel.
Wat ontzettend zonde zeg, zo'n knappe vent. het zit je ook echt niet mee he Heel veel sterkte met het verlies meid! De bomen komen uit de grond, en uit hun stam de twijgen. En iedereen vind het heel gewoon, dat zij bladeren krijgen. We zien ze vallen op de grond en dan opnieuw weer groeien. Zo heeft de aarde ons geleerd, dat al wat sterft zal bloeien.
veel sterkte. wat zonde. laat het veulen in de stal liggen tot ze het heeft begraven of minmaal 24 uur na het ovelijden dan heeft de merrie afscheid genomen. verwen je lieve merrie maar extra
timokyana
Geplaatst: 04-04-11 18:47
Heel veel sterkte! verschrikkelijk om dit mee te maken, het was een mooi kereltje!
angrywolf
Geplaatst: 04-04-11 19:27
Ach dat is echt heel erg naar voor je Heel sterkte hiermee