Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Popke schreef:Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik mis hem nog steeds ontzettend en denk dagelijks veel aan hem.
Lieve Flubbie, vanmorgen toen ik met Twis langs je stal kwam stond er voor het eerst een ander paard in je stal. Ik vond het maar vreemd en kreeg er een raar gevoel bij, en Twisje begreep er ook niets van. Hij heeft weer even met zijn neus tussen de tralies gestaan zoals hij de afgelopen dagen steeds doet.
Ik krijg hem dan geen stap verder!
Toen het andere paardje naar hem toe kwam liep hij weer aan. Het was niet jij die er stond.
Ik ben niet bijgelovig maar ik heb, toen ik je net had, weleens geroepen waarom je niet 10 cm groter was. Later kon het me niets schelen, je was top en alles was perfect!
Uit mijn interesse voor dravers ben ik altijd advertenties blijven kijken en we zijn zelfs naar een aantal paardjes geweest. Wellicht zat er een leuk vriendje voor je bij.
Dat vonden we in Twis, geen draver maar wel een vriendje voor jou.
Maar nu.... een paar dagen nadat ik je heb moeten laten gaan zie ik een advertentie die al in januari was geplaatst. EN....het is twee druppels water jou! Alleen...je raad het al....10 cm groter!
Afgelopen weekend ben ik gaan kijken en het was confronterend...ik zag jou staan, alleen een maatje groter, exact dezelfde oogopslag en exact dezelfde speelse neigingen.
De eigenaresse had het paardje voor ons in de bak losgelaten en ja hoor, ook exact dezelfde uitspattingen.
Alleen is dit paardje een heel stuk jonger en moet hij nog veel leren. Hij is pas net onder het zadel maar dat was jij ook toen ik je kocht.
Dit weekend zou ik terug gaan maar ik kan het niet over mijn hart krijgen. Ik wil geen vervanger voor jou....maar ergens knaagt het.
Waarom heb ik deze advertentie niet eerder gezien?
En waarom lijkt hij zooo op jou?
En waarom komt dit nu op mijn pad?
Met een beetje fantasie praat ik mezelf aan dat jij dit voor mij doet....maar hoe kan ik dat nou denken??
Ik geloof toch helemaal niet?
Lieve Flub, wat moet ik hier nou mee?
Ik mis je zo...
blokje schreef:Bah lees dit verhaal nu pas. Zit hier met tranen in me ogen.
Alsof je nog niet genoeg mee gemaakt hebt.
Met een goede bloeduitslag je paardje weg brengen. Heel dubbel.
Sterkte meid