Ja, het is wel even slikken. Maar Cooks, jij hebt ook wel je deel gehad!! Ik heb besloten om van de staart van Lacy een mooie hanger te laten maken bij ZoIn. Deze http://www.zoin.nl/index.php?page=shop. ... t&Itemid=7. Deze hanger krijgt straks een mooi plekje in mij nieuwe huis. Tja, zoals Ropers al zei, Lacy had een GROOT arabierenhart. Zo moedig, sterk en soms zo lekker eigenwijs!!
Funnygirl
Geplaatst: 20-02-11 18:53
Heel veel sterkte met dit verlies
Aukelizzy
Geplaatst: 20-02-11 19:12
Heel veel sterkte. Wat verdrietig om je merrie en haar veulen samen te moeten verliezen...
Kreeg zo net de tip van Charita hier op bokt over Lacy. Heel veel sterkte met het verlies van haar. Ze heeft een mooi leven gehad.
groetjes Nakita
missgoldy
Geplaatst: 20-02-11 22:27
Johananna, ik wens je erg veel sterkte!! Je liefde voor paarden straalt gewoon van je af zag ik de afgelopen week dus ben er zeker van dat ze een fijne tijd bij je heeft gehad. Die lege plek .....................ja, dat doet veel pijn.
Ha Johanna, ik vind het erg om te lezen dat je Lacy bent verloren, samen met haar veulen. Echt heel veel sterkte en wat mooi wat je gaat laten maken zeg! dikke knuffel!
Vickelientje
Geplaatst: 20-02-11 23:52
wat vreselijk verdrietig... heel veel sterkte!!
Anoniem
Geplaatst: 20-02-11 23:55
Hey Jo, Ik had het natuurlijk al van Joeke gehoord, maar ook langs deze weg nog even heel veel sterkte met het verlies van Lacy en haar veulen. Wat een strijd hebben jullie samen nog geleverd, en wat ongelofelijk ruk dat ze 't heeft moeten verliezen... Hou je taai, en jij ook beterschap met je knie. Als ik iets voor je kan doen dan laat je 't maar ff weten via de bekende weg. Sonja
johanna wij hebben al gebeld gisteravond maar ook namens mijn ouders sterkte met het verlies van lacy en het veulen. beterschap met jouw knie. groeten regina & ouders
Rumpleteaser
Geplaatst: 21-02-11 14:36
Wat ontzettend triest... heel veel sterkte met dit onverwachte verlies
whitneyvdw
Geplaatst: 21-02-11 15:56
jeetje wat verschrikkelijk zeg,je prachtige merrie,heel veel sterkte met het verlies van lacy en haar veulen.ik hoop dat je dit een plekje kan geven.ik heb er een brok van in mijn keel.nogmaals heel veel sterkte met dit zware verlies.