wat een verhaal! ben er even stil van.............vooral van het laatste stukje wat een verdriet voel ik hierbij
heel veel sterkte
Karadja3
Geplaatst: 14-01-11 15:48
Heel veel sterkte toegwenst met dit grote verlies !! Ook voor jullie kleine meid. Mijn dochtertjes zijn ook dol op ons oudje van 28 die ik al 25 jaar heb. En mijn droom was ook altijd dat mijn meiden op hem zouden rijden,dit is ook gelukt. Mijn meiden zijn 2 en 5. Dus dat ik jouw verhaal las,was het of ik het zelf had geschreven. Alleen leefd onze opa van stal gelukkig nog.Wel heeft hij jammer genoeg cushing en word hij mager. Leef met jullie mee, heel veel sterkte nu en in de toekomst !
Groetjes : sandra
loriene
Geplaatst: 14-01-11 15:49
Heb de tranen in mijn ogen tijdens het lezen van je verhaal. Veel sterkte.
JolandaS
Geplaatst: 14-01-11 15:52
Wat een ontroerend verhaal en een moeizaam afscheid. Je hebt enorm veel mooie herinneringen en foto's. Die zullen je helpen bij de verwerking. Sterkte!
Wanderers
Geplaatst: 14-01-11 15:55
Wat een mooi, ontroerend eerbetoon heb je voor je Kanjer gemaakt en hier neergezet ..
Schitterend, maar ook pijnlijk dubbel, om een stukje mee te mogen wandelen met jou, Ascar en je dochtertje .. Respect voor de manier waarop je laat zien wat Ascar voor jullie betekend heeft .. en altijd zal blijven betekenen ! Ik denk dat je hiermee gezorgd hebt dat Ascar in nog veel meer harten zal voort blijven leven ..
Nogmaals heel veel sterkte: hoe mooier de herinneringen, hoe groter het verdriet en gemis .. maar elk leven is het waard om gemist te worden ..
Jeetje wat een verhaal! Dat heb je heel erg mooi op papier weten te zetten, erg knap. Je voelt gwn hoe bijzonder hij voor je was. Vind het ook echt een leuk paard om te zien! (zou ook een paardje zijn waar ik op zou vallen) Heel veel sterkte met dit moeilijke verlies Gelukkig heeft hij bij jou een prachtig leven gehad en heeft hij je dochtertje mogen kennen, die er op haar eigen manier een plekje voor heeft gevonden. En die reading, die geeft je vast ook een goed gevoel, om te weten wat hij dacht.. Sterkte meid!
shannen6
Geplaatst: 14-01-11 16:02
Jeetje Lin, wat erg.. Echt heel erg veel sterkte, en hou in gedachten dat je hebt gedaan wat het beste voor hem was. Hoe moeilijk ook.. je hebt echt de juiste keuze gemaakt...
whitneyvdw
Geplaatst: 14-01-11 16:06
de tranen stromen over mijn gezicht,wat heb je dit ontzettend mooi neergezet op papier,ik vind het heel moedig dat je de beslissing kon nemen,ik ben blij dat je dochtertje nog zo,n mooie band met hem had.dit is het moeilijkste wat je kon overkomen.ik wens jou en je dochter heel veel sterkte,met dit hele zware verlies.
Odette_
Geplaatst: 14-01-11 16:07
Lindy wat een ongelofelijk dappere beslissing.. Heel veel sterkte...
Ontzettend veel sterkte zeg. Wat een verhaal Hij mag nu lekker rusten, dat heeft hij verdient.
Cchanny
Geplaatst: 14-01-11 16:51
Sterkte met het verlies. Hij heeft zeker een mooi lang leven bij jou gehad
Jo_Shakira
Geplaatst: 14-01-11 16:52
Lin dapper van je Wat een ontroerend verhaal. Je droom is toch uitgekomen. Onthou vooral de leuke momenten. Jij hebt hem een mooi leven gegeven. Nog heel veel sterkte met het grote verlies
Wat mooi geschreven Lindy, mijn hart gaat uit naar jou... Ik weet uit ervaring hoe zwaar dit is,heel veel sterkte gewenst hoor en denk eraan dat je lieve Ascar altijd bij je is, nooit ver weg....
Met tranen in mijn ogen zit ik jou verhaal te lezen! Wat een ontzettend mooie reading, en wat ontzettend moeilijk hoe het einde is gelopen! Heel erg veel sterkte met dit verlies! Op een dag zal je het een mooi plekje kunnen geven! En 34 jaar!!!! Jeetje wat een prachtige leeftijd!
Daihyo
Geplaatst: 14-01-11 17:03
Heel veel sterkte. Heel mooi, ontroerend en indrukwekkend geschreven. Een dappere beslissing waar ik alleen maar respect voor kan hebben.
Lau
Geplaatst: 14-01-11 17:05
heel veel sterkte
en wat eeen mooie tekst kreeg er gewoon tranen van in mijn ogen
Solleke_Noah
Geplaatst: 14-01-11 17:09
Veel sterkte, mooi beschreven, ik kreeg er echt tranen van in mijn ogen... ik had ook nog in je vorige topic gereageerd, je zal je nu verschrikkelijk en verscheurd voelen, maar later komt daar opluchting voor in de plaats... het was zijn tijd en dat wist je Dit gedicht heeft mij altijd erg geholpen:
Als ik eens broos en zwak zal zijn, en niet meer slapen kan van pijn, doe dan wat nodig is, want och… die laatste dag verliest men toch. Ik weet dat het je droef zal maken. Dwing toch jezelf niet te verzaken. Dan, meer dan enig andere dag, blijkt wat je liefde echt vermag.
Wij hadden 't jarenlang zo goed. Dat geeft ons ook die laatste moed. Jij wilt toch ook niet dat ik lijd? Laat mij toch gaan te zijner tijd, en breng mij waar men mij hulp biedt. Eén bede slechts: verlaat mij niet! Houd mij zacht pratend tegen je aan, totdat mijn ogen breken gaan.
Je weet, al is het later pas, dat dit heus voor mijn bestwil was. Al gaf mijn staart een laatste groet. Ik lijd niet meer en dat is goed. Treur niet omdat het lot bewerkt dat jij, juist jij, mijn tijd beperkt. Wij waren toch elkaar zo na! Laat dat je troost zijn als ik ga
MiniMouse
Geplaatst: 14-01-11 17:11
Ik zit hier met je mee te huilen meid. Ik weet hoe het voelt om je zielmaatje te verliezen Heel veel sterkte
Misschien zit je er niet op te wachten maar ik vind dit een heel mooi gedicht:
Vandaag werd ik een vlinder Na een lange weg, een worsteling Duister en benauwde angsten Ontbreken van licht en ruimte Gevangen in een cocon en uitgebroken
Vandaag werd ik een vlinder Vleugels als tranen drogend in de wind Langzaam ontvouwde zich mijn prachtige kleuren Strekte mijn lichaam zich in het zonlicht Lonkte de hemel in mijn ogen.
Vandaag werd ik een vlinder Vrij en lichtjes op de wind Van bloem tot bloem Met ogen voor al wat is Al dat bloeit en zaden brengt