Wat heb je je verhaal mooi geschreven! De foto's geven een mooi beeld van jullie tijd samen. En wat ben je eerlijk geweest!! Heel erg knap van je!
Heel veel sterkte met het missen van je meisje..
LovingSonja
Geplaatst: 12-01-11 00:54
Jeetje wat verschrikkelijk! Je hebt een moeilijke beslissing moeten nemen maar in mijn ogen de juiste. Heel, heel veel sterkte met het verlies van je mooie merrie!
wat een prachtig verhaal en wat een vreselijke afloop. heel veel sterkte met het verlies. gelukkig heb je zo veel fotos en hele mooie herineringen aan haar.
Sabin_e
Geplaatst: 12-01-11 17:24
Wat een prachtig verhaal om te lezen, maar wat heeft het helaas een verschrikkelijke afloop Heel veel sterkte!!
Wat een mooi verhaal van jullie! Wat fijn dat jullie elkaar zijn tegengekomen, bij jou kon ze alles rustig aan leren en jullie hadden het zo leuk met elkaar als ik je verhaal zo lees. Echt verschrikkelijk dat het zo is afgelopen. Je hebt een goede, eerlijke, maar toch zo'n moeilijke keus moeten maken. Ik wil je heel veel sterkte wensen!
Jeetje zeg, wat heb je zon triest verhaal prachtig geschreven. Om echt een brok van in je keel te krijgen als je het leest. Van de foto's kun je echt af zien hoe goede hechte band jullie samen hadden, echt mooi. Knap van je beslissing, houden van betekent ook loslaten. Maar het is altijd vreselijk om mee te moeten maken. Heel veel sterkte met dit verlies, het was een heel leuk paardje.
_biondaa
Geplaatst: 14-01-11 19:12
War een ontzettend naar verhaal zeg! Respect voor je keuze, erg eerlijk.
Sterkte, heel heel heeél veel sterkte.
Anoniem
Geplaatst: 24-11-11 00:53
.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-23 16:15, in het totaal 1 keer bewerkt
het bizarste vind ik dat ik dacht dat je hem al 3 jaar deed ofzo. En dat ik aan het einde lees dat je hem maar 3 maanden hebt verzorgd enz. Bizarre band opgebouwd in zo`n korte tijd. Respect voor je. En veel sterkte met dit gigantische verlies.
kwoop
Geplaatst: 06-06-14 07:43
Wat mooi geschreven. Ik heb haar zus Ulantora. Ik heb ook je stukje gezien over de fokker en eigenaar van Liantora. Nu vroeg ik me af aangezien het erfelijk is of het van moeders kant of vaders kant komt. Ik wil namelijk ook ooit gaan fokken met mijn merrie. Aan mijn merrie merk ik niets, dus kan me niet voorstellen dat zij daar last van hebt. Zie wel overeenkomsten. Mijn merrie is ook heel braaf en kan heel erg kijken, maar op stemhulp gaat ze overal langs en vertrouwd ze me volledig. Groetjes, Susanne
Wat leuk: nog nog reacties. Al ruim 3 jaar geleden, maar ik mis haar nog steeds, een van de meest bijzondere paardjes die ik gekend heb, en zeker geen allemaansvriendje. Kwoop: ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee, wat me bij Zelden van begin af aan opviel waren haar enorm brede en platte voorvoeten, en dat ze haar staart scheef hield. Ik heb het altijd als een gevalletje 'pech' gezien, en heb nooit bij 1 van haar ouders stil gestaan. Ik ben wel heel benieuwd naar jouw paardje!