2 maanden alweer, tjeetje wat gaat het hard! Ik kan me je smsje de dag nog goed herinneren!!
Wat gaat de tijd snel.. Maar vergeten zal je hem nooit!
vuurtoren
Geplaatst: 16-12-10 00:41
Mieke Wat een gemis is het toch van de zomer stonden we nog te kletsen over Himyar en BJ en nu leven we zonder ze misschien komen ze elkaar daar tegen..... Sterkte....
Annita, dank je wel. En zeg dat wel wat een gemis, tranen lopen nu weer over mijn wangen. Lijkt wel een tranendal die nooit meer lijkt te stoppen, al weet ik wel beter.
Himyar en BJ rennen nu samen, voluit, iets wat ze hier niet meer konden. En one day we'll meet again. Daar houd ik me nu maar aan vast.
Omegamedo, bedankt, emotie maakt de creativiteit los geloof ik. Geschreven recht uit het hart
Mitch_Beauty
Geplaatst: 23-12-10 14:37
Prachtig geschreven, tranen lopen over me wangen... Heel veel sterkte!
pegster
Geplaatst: 23-12-10 23:59
poeh de tranen lopen hier over mijn wangen... helaas heb ik hetzelfde meegemaakt dus ik weet wat je voelt... heeeel veel sterkte... en ik moest wel lachen met de opmerking van je kindje...van de batterijen. ben zelf ook moeder van 2 zoontjes ...en die hebben deze opmerking ook al een keer gemaakt...kinderlogica. was het maar zo he ...kon het maar dan had ik onze Yurie ook nog bij mij. heeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte !! maar je hebt de juiste keuze gemaakt...maar daar is de pijn echt niet minder om ! sterkte met dit verlies !!