Wat een ontzettend bericht Jouw prachtige Luna waar je zo naar uitgekeken hebt! Jouw droom die zo mooi leek maar nu eindigt in een nachtmerrie. Toevallig zat ik gisteren nog aan jullie te denken en te hopen op een nieuw topic met verslag en foto´s. Dit had ik echt niet verwacht en er lopen tranen over mijn gezicht. Ik ken je niet maar dit moet een enorme klap voor je zijn en wil je heel veel sterkte wensen met dit grote verlies Je hebt gedaan wat je kon! Wat is het leven soms keihard en oneerlijk. Hopelijk kunnen jij en Lot dit verdriet samen delen. Heel veel sterkte voor jullie beide
Bonnelover
Geplaatst: 13-09-10 10:32
Ook ik zit, net als vanacht, weer met tranen in m'n ogen.
Wat vreselijk zeg, zo'n mooi jong paardje nu al naar de eeuwige groene weides moet niet mogen. Wens je heel veel sterkte de komende tijd. Gecondoleerd.
Mariska_D
Geplaatst: 13-09-10 10:44
Bah, wat een verdrietig verhaal , zat met tranen in mn ogen te lezen. Heel veel sterkte gewenst! !
nadita
Geplaatst: 13-09-10 10:46
Heel veel sterkte.
whitneyvdw
Geplaatst: 13-09-10 10:47
ik wens je heel erg veel sterkte met het verlies van je prachtige kleine meid,ik heb er een brok van in mijn keel.wat was ze perfect.ik hoop dat je het ooit kan verwerken,je hebt alles gedaan wat je kon.nogmaals heel veel sterkte.
Och nee Yvet, NEE!!! ik zit ook met een brok in mn keel en tranen in mn ogen... Ik weet nog zo goed dat Lot toch drachtig was, dat alles goed ging, dat Luna op de wereld stond... En nu zomaar alles weg... Ik hoop dat je het uiteindelijk een plekje kan geven, en met een mooie herinnering aan terug kunt denken. Voor nu wens ik je ongelooflijk veel sterkte met het verlies van je prachtig meisje
Marlis
Geplaatst: 13-09-10 11:22
Wat een nachtmerrie. Zolang naar uitgekeken, zo mooi veulentje en dan is ze er niet meer. Verschrikkelijk. Heel erg veel sterkte.