[IM] Vaarwel, mijn liefste..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:06

randie schreef:
Heel veel sterkte..Maar wat ik niet snap is dat je niet eerder bij de DA aan de bel hebt getrokkenals je al eerder zag dat ze vermagerde?

tja,dat was mijn gedachte ook....ik geloof dat ik maar verder helemaal niet reageer...echt vreselijk dit..

gohya

Re: Vaarwel, mijn liefste..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:12

Kreeg gewoon kippevel bij het lezen,heel veel sterkte TS.

Ik begrijp dat TS niet zit te wachten op sommige vragen maar ik begrijp ze wel.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:13

Hey geer ik snap je punt wel hoor, maar ik denk dat TS nu in een rouwproces zit, en het ff heel zwaar heeft, kan me voorstelen dat zij zich even niet hoeft te verantwoorden (eigenlijk helemaal niet) voor wat er verder allemaal aan de hand is geweest.. Zoiets een plek geven kost tijd.
het blijft vanaf de p.c. giswerk.

TS hou je taai en ik vind het heel mooie foto's, bewaar die goed. Sterkte met de kleine, je hebt nog iets van haar..

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 13:20

Zoals ik net al zei, je kon aan de buitenkant niet zien dat er iets mis met haar was, behalve die wormen. Toen ben ik meteen naar de DA gegaan voor een mestonderzoek om de juiste kuur te krijgen.
Tuurlijk denk ik achteraf nu; had ik de DA maar eerder gebeld.. Maar hoe kon ik dit weten? Het enige wat de mensen die nu zeggen dat ik m eerder had moeten bellen mij geven, is een enorm schuldgevoel, alsof ik nog niet genoeg aan mij hoofd heb. En dan kunnen jullie zeggen dat jullie het niet zo bedoelen, maar zo komt het wel over. Als jullie denken dat ik mijn meisje pijn heb willen laten leiden oid, breekt dat echt mijn hart, want dit is het ergste wat mij kon overkomen, ik hield van niemand op deze hele aardbol meer dan van haar..

sorry, maar ik ben nu al zo ongelooflijk emotioneel, dit kan ik er niet bij hebben.

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 13:21

verder de mensen die met me meeleven super bedankt, dat helpt me echt!

Change_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:31

Tranen in me ogen.. Heel veel sterkte meid.. :(:)

Liesjeloef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:31

Jeetje, heel veel sterkte meis.. :(:)

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:40

De dingen die jij schrijft herken ik nu ook zo erg. Ik heb een maand geleden mijn paardje moeten laten gaan, en dat gevoel van dat het leven anders gaat worden heb ik nu ook. Eenzamer, anders, alles voor je zijn, dat al je tijd naar haar ging, al je geld. Bij mij was het niet anders, en ik ben nu een maandje verder (al een hele maand verder) en ik heb er nog steeds zo'n moeite mee dat er een gat in mijn leven zit. Hetzelfde zal het niet zijn, maar ik kan het me zo goed voorstellen. Ik heb nu helemaal niets meer, maar wat had ik graag nog een Dees gehad, nu op dit moment. Dat is een zegen die ik niet heb. :)

En ach, die mensen die het beter weten. Op een dag gebeurd hun dit, en dan krijgen zij dit soort commentaar in hun topics en dan weten ze ook weer even dat we allemaal mensen zijn.
Ik heb ook bakladingen aan kritiek gekregen, dat ik niet voldoende gedaan had, dat ik te vroeg opgaf, dat ze nog trainers wisten, dat ik dit niet had moeten doen want daardoor was het gekomen...
De beste stuurlui staan aan wal, en het maakt je alleen maar ongelooflijk kwaad, en zijn zij nou zoveel beter door te zeggen 'waarom ben je niet eerder naar de DA gegaan?'
Pfft, nee. Als ze in jouw schoenen hadden gestaan hadden ze waarschijnlijk hetzelfde gedaan en hadden zij die kritiek gekregen. Oftewel, met dit soort opmerkingen kun je helemaal niks, en doen alleen maar pijn. Om dat soort opmerkingen te maken in een memoriam topic; vraag jezelf maar af als je eigen paard iets is overkomen, of jij dan dit soort opmerkingen zou willen horen. Het heeft geen nut meer, dus laat het rusten en laat TS met rust.

Ik zou willen dat ik je een knuffel kon geven. Ik keek tegen beter weten in toch naar de foto's en meteen zag ik mijn eigen lieverd weer liggen, en meteen kwam het voor mij ook weer terug. Ik kan je wel sterkte wensen, iedereen wenste mj dat ook toe, maar je hebt niks aan sterkte, dus laat ik het hier maar bij. :(:)

Yffiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:45

Jeetje tamar, super super veel sterkte :+:
Lieve schat ik ken je nog niet lang, maar ik vond jou shetter echt al geweldig, ik zit bijna te janken hier.
Echt waar lieverd me inbox staat altijd open :+:
Nogmaals sterkte met het verlies van je prachtige meid!

michelle_12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:49

Heel veel sterkte, en prachtige foto's, bewaar ze maar heel goed!

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:55

Moderatoropmerking:
Er zijn een paar offtopic reacties verwijderd.
De TS heeft niks aan gespeculeer, ze is net haar pony verloren.
Zouden jullie het netjes willen houden?? Bedankt.

_Simone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 13:56

Hee meis, wat heb je je verhaal ontzettend mooi verwoord. Nogmaals heel veel sterkte met dit verschrikkelijk zware verlies. Je beste maatje verliezen is een van de ergste dingen die je kan meemaken. En jullie waren zo'n ontzettend leuk stel. Hopelijk kun je je emotie een beetje kwijt bij Dees en Keetje, zij zullen je er doorheen slepen. En Ophel zal altijd in gedachten bij je blijven. Heel, heel veel sterkte.

Riannex_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:09

Heel veel sterkte Y;(

magictwist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:11

tjeeh meid!!

zag net een reactie op het topig "wat is voor jou een belangrijke zin" en zat een beetje topics van jou te kijken, met je lieve shettie ophelia.. vond het zulke mooie foto's, op het strand enz.

dacht wat een leuk stel, leuke pony, mooi meisje!!..
nog wat topics kijken...

en bah !!! zag toen dit!!... heb echt de tranen in mijn ogen staan!! ... ben wel heel blij dat je er bij hebt kunnen zijn, zodat je er was toen ze haar laatste adem blies en je haar hebt geholpen. onbegrijpelijk.. en dat zal het blijven!!

geniet verder van de kleine dees, en ik weet zeker dat jullie er samen helemaal zullen komen!!

heel veel sterkte
Liefs

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:12

Wat leef ik met je mee. Tranen stonden in m'n ogen bij het lezen van je verhaal.
Mijn merrie stond vlak na de geboorte van haar veulen er ook zo bij. En dat is zo'n verschrikkelijk beeld. Het is heel moeilijk om dat beeld uit je gedachten te krijgen (voor mij wel) maar probeer juist aan alle mooie momenten te denken.
Ga de komende dagen lekker veel met haar veulen aan de gang, dat heeft bij mij ook wat geholpen. Maar dat gat gaat helaas nooit meer dicht.
Voel je niet schuldig, je bent bij haar geweest tot het eind en hebt gedaan wat je kon. Dat is al heel veel waard. Juist waar zij jou het hardste nodig had ben je er geweest voor haar.

Heel veel sterkte de komende tijd en als je wil, mijn pb box staat open. :(:)

Lijkt misschien heel raar maar door jou verhaal krijg ik iets meer vertrouwen dat ik toen de juiste keuze heb gemaakt om mijn meisje in te laten slapen, omdat ze anders vanzelf was ingeslapen

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:13

Wat een triest verhaal, ik wens je heel veel sterkte!

Dressagegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:21

Ik weet hoe je, je voelt meis! :(:).
Heel veeel sterkte gewenst! |(. En je hebt nog een mooi aan denken aan oph! Dr manen en dr veulentjes

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:29

Jeetje Tam, ik zit hier met tranen in mijn ogen. Ophel kon geen beter baasje wensen denk ik zo. Heel veel sterkte meis :(:) :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:36

Jeetje Tamar wat heftig... Ik ben nog vlak ervoor met Isa wezen kijken, maar wie had dit gedacht.
Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je een beetje 'steun' kunt zoeken bij Keet.

mistral69

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:42

wens je heeeel veel sterkte en trek je van andere personen niks aan hoor!
beste stuurlui staan idd aan wal!
ben onlangs 4 maand geleden ook een pony verloren binnen twee dagen met bijna de zelfde symtomen
nu ga je denken had ik maar dit of had ik maar dat
niet doen want helpt echt niks meer en je doet jezelf alleen maar meer pijn
pony van mij mocht maar 5 jaar jong worden
maar heeft een zeer goed leven gehad!
mijn dierenarts dacht aan vergiftiging

heb besloten hem in te slapen want hem zo zien lijden was te erg

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:47

Taat, voor de 2e keer in tranen uitgebarst nu om dit k u t nieuws. Wat is dit ontzettend erg voor je zeg. Na het verlies van je andere maatje, moet het nu ook je allerbeste maatje overkomen! Wat ontzettend onwerkelijk allemaal zeg. Ophelia was een geweldige pony, waar niet alleen jij en ik, maar ik denk iedereen van stal, heel veel heeft kunnen leren. Een pony met geduld voor beginners, ook al zie je aan dr dat ze het soms niet zo leuk vind. Ik snap niet hoe dit nu opeens uit het niets heeft kunnen gebeuren, ze was nog maar zo jong!

Gelukkig heb je Dees, die zal je er bovenop helpen. Het is een dochter van Oph, en je zal af en toe Oph in Dees d'r doen en laten terug vinden, zie dit als Ophel die om je geeft.

Meis, heel veel sterkte de komende tijd, als je me nodig hebt oid, bel je maar op, ben er altijd om nog leuke oude verhalen van oph op te halen, of gewoon als je een knuffel nodig hebt!

Afbeelding
Tamar en Ophel, helemaal aan het begin, februari/maart 2005

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:49

heel veel sterkte! je kon het echt niet weten! jij hebt gedaan wat je kon voor der.

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 14:51

Heel erg bedankt allemaal, ik vind echt steun in dit topic!

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:57

heel veel sterkte tamar! vreselijk omdit zo mee te maken Y;( :(:)

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 15:11

Ach die kleine Ophel.
Ik ken haar nog van de vorige eigenaar. Vele leuke dingen met haar gedaan.

Heel veel sterkte!