Dit is het moedigste wat je kan doen voor je paard. Houden van is soms ook loslaten........... Heel veel sterkte. Je hebt het goed gedaan.
beantsje
Geplaatst: 14-08-10 21:44
Ik heb er ook kippenvel van.... heel veel respect voor je keuze en de manier waarop je het hebt gedaan. Wat ben je sterk geweest, wat heb je goed voor je paard gezorgd.
Heel veel sterkte na het verlies van je prachtige paard. Meer woorden heb ik er niet voor. Afscheid nemen is zo moeilijk dat is niet met woorden weer te geven.
Elin_
Geplaatst: 14-08-10 21:51
Ik heb u/je een berichtje gestuurd en even dit verhaal gelezen maar bij de laatste zin heb ik (:o) wel een traantje gelaten...
Heel veel sterkte de komende tijd! Ik zit hier ook met tranen in mijn ogen je mooie verhaal te lezen...
Shirrlfl
Geplaatst: 14-08-10 22:10
met tranen in mijn ogen het mooie verhaal gelezen.. respect dat je deze moeilijke beslissing hebt gemaakt! heel veel sterkte de komende tijd!
xlisza
Geplaatst: 14-08-10 22:27
Mooi geschreven ! Heel veel sterkte de komende tijdd
goudlokjes22
Geplaatst: 14-08-10 22:27
Ik heb dit verhaal met tranen in m'n ogen gelezen. Je hebt echt de juiste keuze genomen! Ik dacht altijd heel anders over de slager, maar dankzij dit verhaal denk ik er toch niet meer zo slecht over. Heel veel sterkte!
Je hebt het mooi en nuchter geschreven. Ik heb hier zitten janken als een klein kind.. Wat een moeilijke beslissing, ik hoop nooit voor die keuze te hoeven staan. Geloof maar dat die regenboog van Q speciaal voor jou was, zelf geloof ik ook dat het kan. Dat ze je rust sturen, even laten weten dat alles in orde is, laten weten dat je juist gehandeld hebt..
Fury08
Geplaatst: 14-08-10 22:58
Mijn god! Wat heb je dit mooi en liefdevol geschreven, tranen in mijn ogen! Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe om dit te kunnen verwerken en om dit met de tijd een plekje te kunnen geven!
Ik neem me petje voor je af!
Billy1970
Geplaatst: 14-08-10 23:05
Wat heb je jullie verhaal mooi opgeschreven! Kippenvel en tranen in mijn ogen krijg ik ervan. Ik weet zeker dat er mensen zijn (zoals ik bijvoorbeeld) die kracht kunnen putten uit jouw ervaringen om de juiste beslissing te nemen. Ik weet zeker dat jouw lieve Quinty je dankbaar is dat hij nu zonder pijn kan rondhuppelen en ik hoop voor jou dat je het snel een plekje kunt geven. Heel veel sterkte daarmee de komende tijd
de tranen lopen over mijn wangen door het lezen van jouw verhaal, je hebt het erg mooi geschreven, en dat van die regenboog, ik geloof wel dat dat een teken was! onwijs veel sterkte de komende tijd
Mooi geschreven meid, je hebt de juiste beslissing gemaakt.. Kreeg het laatste stuk gewoon tranen in me ogen. En ook ik geloof dat die regenboog wel een teken was. Sterkte!!
ik zit hier met tranen in me ogen, je hebt het zo mooi geschreven. ik weet zeker dat al die tekens van Quinty zijn! Heel veel sterkte en je hebt zeker de juiste beslissing genomen!!
quintusgl
Geplaatst: 14-08-10 23:20
Wauw, wat heeft Quinty een super lieve baas gehad. Hij zal trots op je zijn dat je deze beslissing voor hem hebt gemaakt dat hij nu pijnvrij is. Heel erg veel sterkte en diep respect.
met tranen in mn ogen en een brok in mn keel, heel veel sterkte. heel mooi die laatste zin dat jou quinty de andere opwacht. emotioneel geladen. je heb het beste gedaan.
Ik zit hier met kippevel op mijn huid en tranen in mijn ogen. Wat heb je je ervaring ontzettend knap weergegeven. Je hebt een zware tijd achter de rug en er komt nog een zware tijd aan. Sterkte!
Ook ik heb het niet droog gehouden tijdens het lezen van je verhaal...wat heb je dat vol liefde, warmte en verdriet geschreven. Ik wens je heel veel sterkte en wat prachtig over de regenbui en die regenboog, dat moet hem echt geweest zijn hoor, det kan toch niet missen. Nogmaals heel veel sterkte.
Marleen74
Geplaatst: 15-08-10 09:08
Wat anders dan ,sterkte, kan een mens op dit moment tegen je zeggen Wat anders kan een mens denken dan ,ik hoop dat ik nooit voor de beslissing kom te staan....... Wat anders kan een mens hebben voor jou dan, diep respect Zo veel liefde,zo veel moed.......
Cynthia82
Geplaatst: 15-08-10 11:09
Wat een mooi paardje was Quinty en wat heb je je verhaal prachtig opgeschreven! Nooit meer zal een regenboog een gewone regenboog voor je zijn..