Wat een prachtig kindje met een mooi blesje en roze sneb... en toch nog zo niet klaar voor deze wereld. Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je je merrie goed kunt troosten..
Ik ga morgen ochtend direct naar haar toe. Goed controleren op haar tempratuur en een stuk wandelen. Hopelijk helpt dat om afvalstoffen die eventueel nog aanwezig zijn in haar lichaam kwijt te raken.
Ik heb een week getemperatuurd, let ook goed op de uier zoals ik je per pb al liet weten. Fay heeft zelf de melk verloren gelukkig en heeft nu nog amper uier!
Ze heeft wel een goede eetlust! Een lekkere grote appel sopte ze lekker weg!
Ik heb haar temperatuur op genomen, ze heeft gelukkig geen koorts!! Haar uier is nog rustig. Deze ga ik wel in de gaten houden, i.v.m. eventuele kans op uierontsteking. Ze is wel behoorlijk vies van achteren, ik denk dat ze vannacht ook nog rommel afgedreven heeft. En haar vacht is een grote bende, door het liggen in de wei en het zweten ziet ze er niet zo fris uit.
Als ik haar straks wat opgefrist heb, ga ik met haar wandelen. Als er nog spul zit, dan kan ze het denk ik makkelijker afstoten na wat beweging.
Ze blijft vandaag nog op stal. Als het morgen nog zo goed gaat met haar, dan breng ik haar weer naar haar vriendinnetjes toe.
Wildgirl
Geplaatst: 07-02-10 11:48
Gelukkig heeft ze geen koorts! Weidegang is nu idd het beste, dan kan ze veel bewegen en zonnodig rollen! Succes ermee!
guenivere
Geplaatst: 07-02-10 14:35
Hey, Wil je heel veel sterkte wensen! Ik weet hoe je je voelt heb mijn veulentje ook verloren 23 dec mijn merrie was toen 7,5 maand drachtig.... Je wacht er zo lang op en dan gebeurt er zoiets.... Hoe is het nu met je merrie?
sterkte met dit verlies... zag er uit als een mooi veulentje
Pretpet
Geplaatst: 07-02-10 17:11
Sterkte!
Karin92
Geplaatst: 07-02-10 17:40
wat sneu voor jou & Beauty.
Sterkte met het verlies, dat je je al zosnel aan iets kunt gaan hechten hea... Ik hoop dat ze ooit nog een mooi veulentje mag krijgen
xxx
Aukelizzy
Geplaatst: 07-02-10 21:36
Gelukkig dat Beauty zo fris reageerde met het wandelen. Dat is vast een goed teken. Hopelijk is ze snel weer de oude. Wel heel verdrietig van haar veulentje. Sterkte.
Anoniem
Geplaatst: 07-02-10 21:38
wat verschrikkelijk!! ik wens jou en je paardje heel veel sterkte!