de tranen lopen over mijn gezicht terwijl ik dit lees! heel veel sterkte meisje
ik weet verder niet wat ik moet zeggen, ik vind het zo erg voor je!
xcares
Geplaatst: 01-02-10 21:58
aawh meis, ik krijg tranen in mijn ogen van je verhaal! dat moet echt vreselijk zijn geweest, en dat zal het nu nog steeds zijn... jou kanjer, jou maatje.. vreselijk dat dit zo gebeurd is..
heel veel sterkte de komende tijd
Feria
Geplaatst: 01-02-10 21:59
jeetje, zo erg voor je! maar weet dat het jouw fout niet is. Dit kan ieder van ons overkomen. Het is en spijtig ongeval waar niemand schuld aan heeft.. Ik ben zeker dat jouw Dylano je helemaal niets kwalijk neemt, want je was er voor m. En je hebt hem een mooi leven gegeven, helaas veel te kort. heel veel sterkte met dit zware verlies
Och meis, wat een nachtmerrie. Lees met tranen in je ogen je verhaal. Je angst is uit je OP te lezen. Heel erg veel sterkte en bedenk dat je Dylano nog een mooi jaar hebt gegeven.
Nsvc
Geplaatst: 02-02-10 19:23
wat naar, neem het jezelf niet kwalijk,jij kunt er niks aan doen dit is gewoon pech. Heel veel sterkte met dit verlies!
Heel veel sterkte, ik weet hoe het is. Maak jezelf geen verwijten.....
spitenmazz
Geplaatst: 02-02-10 20:05
tranen in m'n ogen en een brok in m'n keel als ik dit lees. wat verschrikkelijk moet dat geweest zijn!! verwijt jezelf alsjeblieft niks... Ik kan niks meer doen als je heel veel sterkte te wensen
vreselijk wat een drama zeg! Heel veel sterkte en verwijt jezelf niets!
dasalijn
Geplaatst: 03-02-10 21:01
Ik vind het zo erg voor je!! Je was altijd helemaal in de wolken toen je over Dylano bezig was. Wat je er gisteren mee gedaan had. Hoe trots je was op je ventje. Jou band met Dylano was heilig! Ik hoop dat je snel terug zo'n schat vind als Dylano!!
kally
Geplaatst: 03-02-10 21:26
Wat een naar ongeluk, hoe triest kan iets aflopen..... Wens je heel veel sterkte met het verlies van je knappe jongen Dylano.....
daantje5979
Geplaatst: 03-02-10 21:30
Ik heb je verhaal met kippenvel zitten lezen... Heel veel sterkte met het verlies van zo'n mooi paardje
Wendyy__<3
Geplaatst: 03-02-10 21:37
Ik zit hier nu ook met de tranen in mijn ogen Maar heel veel sterkte met jet verlies!
vanTroje
Geplaatst: 03-02-10 22:02
Sterkte en gecondoleerd!
Edfaulan
Geplaatst: 03-02-10 23:25
hey meis,
wat een vreselijk verhaal. Mijn paardje is nu bijna een jaar dood. Ik las je stukje over dat je hoop dat hij niet boos is als je een nieuw paard neemt. Weet je... Ik denk dat hij een ander paardje voor je zal uitkiezen. Toen mijn paard overleden was ging ik altijd nog naar de wei omdat ik daar iets had omhaar te herdenken. Er kwam steeds een veulen naar me toe, die trooste me en ging steeds bij me liggen in de wei. Ik was helemaal niet bezig met een nieuw paard. Na half jaar deed hij het nog steeds, elke week als ik er was kwam hij naar me toe, knuffelde even en ging bij me liggen. Toen heb ik besloten hem te kopen. Ik voelde me wel een beetje schuldig. Maar ik herkende heel veel eigenschappen van mijn oude paard. Mijn oude paard was mishandeld en had daardoor met sommige dingen moeite. Bij de nieuwe leek het alsof ze mij het gunde dat hij het wel allemaal kon omdat ik haar uiteindelijk een goed leven heb kunnen geven. Misschien klinkt het gek, maar het geeft mij wel steun en rust. Ik heb trouwens ook een hanger aan een ketting met haar erin van mijn paard. Heb echt het gevoel dat ze dan bij me is. Ik mis haar nog steeds heel erg hoor. Maar functioneren gaat opgegeven moment weer. Ik wens je heel veel sterkte!
Het leven heeft een weg voor iedereen uitgestippeld, het ene lang, het ander kort. Altjd makkelijke en moeilijke stukken. Probeer wat berusting te vinden. Dingen gebeuren, je kan het jezelf niet verwijten. Als de tijd er rijp voor is zal er vast een nieuw paardje op je weg komen en Dylano zal daar vast wel in beschikken. Wees daar maar niet bang voor.
veel sterkte. D epijn slijt, de herinneringen gelukkig niet.
Heel erg veel sterkte, Een Quote van een goede kennis van me is na de tranen van verdriet komt de glimlach van de herinnering en dit klopt echt! mijn paardje is bijna een jaar geleden overleden, hij lag zomaar dood in t weiland van de ene op de andere dag 5 jaar oud ik mis hem nog heel erg vaak! maar heb echt alleen maar goede herinneringen!
dientje86
Geplaatst: 05-02-10 21:26
hoi hoi, wat een verschrikkelijk verhaal!!! zit hier met tranen op mijn wangen. heb zelf ook een veulen gehad, die ik heb moeten laten inslapen. weet nog precies hoe machteloos je je voelt! terwijl je weet dat het het best is voor het lieve dier. nu is het heel zwaar om te verwerken maar hij krijgt een plekje in je hart en dat plekje is en blijft voor hem. ookal komt er ooit een nieuw paard, dat plekje voor hem blijft altijd!