Veel sterkte met je verlies!! Mischien een troost dat je bij hem was toen hij naar de eeuwige weide ging. Ik heb tjes moeten laten gaan en ik was er niet bij. Ze was nog wel warm toen ik aan kwam ,maar ze had teveel pijn om op mij te wachten. Je reus is nu bij haar op de eeuwige weide,mischien rennen ze er nu samen wel rond.
Heel veel sterkte met dit verlies.. Al met al wel heel fijn dat je erbij kon zijn
Bakkebaaya
Geplaatst: 30-01-10 22:50
Net het geheel even teruggelezen, wat een verhaal zeg !!! Heb ook ervaring met het verliezen van paarden in een oneerlijke strijd, je kunt alleen maar machteloos toekijken. Soms denk ik wel eens, waarom kunnen ze niet vertellen wat er is en wat je voor ze kunt doen !!! Heel veel sterkte !!
heel veel sterkte, ik weet hoe het voelt om je beste maatje te verliezen op hele onverwachte manier. Mijn pb staat steeds open als je wilt praten. Op een dag gaat de pijn minderen, en gaan alleen de mooie momenten nog overblijven.
Je hebt er alles aan gedaan om hem te helpen. Heel veel sterkte!
Op een dag is hij de ster aan de hemel die je ziet, en die je volgt waar je gaat.
judith1991
Geplaatst: 31-01-10 15:04
Sterkte hiermee. Ik weet hoe moeilijk t is om een paard te verliezen!
Paulinee
Geplaatst: 19-02-10 21:16
kellyxx schreef:
echt erg:( Sterkte ermee!
egt ik lag hier me mond vol tande in vindt dit egt erg het heeft me geraakt veel sterkte
Utrolig
Geplaatst: 23-02-10 21:22
Sterkte!
sprietje09
Geplaatst: 07-03-10 10:34
wat een vervelend verhaal is dat zeg ik wens je veel sterkte toe en ik hoop dat je maatje het heel goed krijgt op de eeuwige groene weide zonder pijn veel sterkte