Heel veel sterkte met dit grote verlies. Kwel jezelf niet met schuldgevoelens, je hebt dit toch nevernooit gewild? Het was 'gewoon' vreselijke pech. Nogmaals veel sterkte, ze was veeeeel te jong...
Joto nogmaals heel, heel veel sterkte!! Ik weet hoe het voelt, het is zo k*t.
Gelukkig heeft ze wel haar oma die over haar kan waken, en is ze niet alleen....
Aukelizzy
Geplaatst: 12-11-09 10:32
Inderdaad, voel jezelf niet schuldig want je kon er niets aan doen. Natuurlijk denk je achteraf had ik maar ...of was ik maar... helaas werkt het zo niet. Sommige dingen gebeuren nu eenmaal, je kunt er niets aan doen. Maar nummer drie, wat vreselijk wrang. Heel veel sterkte
Ja ik weet het ook wel, maar toch.. Hoop dat ik na de sectie wat rust kan vinden.. Nu blijft het alsnog gissen. Hoop dat ze nu met oma over de groene veldjes rent.
Tis gewoon onwerkelijk, dat er zoals vanmorgen maar 2 koppies naar me kijken ipv de siamees Dia en Des..
Joto, ik begrijp die gevoelens heel goed Zo voelde ik me ook na Cashmere, ik moest mezelf ook echt dwingen naar de andere paarden te gaan toen (Had toen alleen Casa vanmijzelf over, maar verzorgde er een hoop van iemand).
Mocht je je hart willen luchten of wat dan ook, je kan me altijd pb-en....
Pien_1
Heel veel sterkte en neem van mij aan, ze rent zeker heerlijk met haar oma daarboven!
Misschien nu even niet leuk om te horen, maar het kan ook dat ze heeft geprobeert onder de draad door te kruipen. Dieren proberen zich vaak af te zonderen als ze weten dat het ''einde'' eraan komt. Dat is bij ons met een veulen in juli ook gebeurt, die had een infectie en ging op het laatst ook steeds onder de draad door en is daar ook gestorven alleen.
Nogmaals heel veel sterkte!
pyrrhus
Geplaatst: 12-11-09 14:37
He lieverd, hoorde het gister al van je. Vind het echt verschikkelijk voor je! Het zit je ook niet mee zeg, de 3e al in een jaar tijd... Die lieve dessa, hoop voor je dat de sectie meer uitsluitsel zal geven over wat er gebeurt is en dat je er dan wat meer 'vrede' mee kunt hebben. Heel veel sterkte in ieder geval met dit grote verlies.
En je weet, je mag altijd sms of pben!
cheyentic
Geplaatst: 12-11-09 14:38
sterkte, zo zie je maar weer dat een ongeluk in een klein hoekje zit....
jee....wat vreselijk...haast niet te geloven...nummer drie al? hoe trek je dat in hemelsnaam? veel sterkte...
loveisabelle
Geplaatst: 12-11-09 23:15
heel vee sterkte met het grote verlies!!
whitneyvdw
Geplaatst: 12-11-09 23:17
jeetje wat verschrikkelijk.wat kan een mens nog verdragen,je derde paardje in een jaar,dit is niet te bevatten,wat afschuwelijk voor je.en wat was ze mooi.maar vergeet niet dat dit een ongeluk is.waar je echt niets aan kon doen.ik leef heel erg met je mee.dikke knuff.