pff gister deze tijd blies hij zijn laatste adem uit
Xena_
Geplaatst: 14-10-09 20:10
Och jeetje, vreselijk en nog zo jong! Heel erg veel sterkte met dit verlies!
whitneyvdw
Geplaatst: 14-10-09 20:22
wat vreselijk dat je hem moest laten gaan.hij was zo mooi,en had zo,n lieve uitsraling.ik vind het bijzonder knap dat je bij hem gebleven bent.hij had een super bazinnetje aan je.ik hoop dat je het een beetje kan verwerken.ik wens je heel erg veel sterkte met dit super zware verlies.dikke knuff.
Wat verschrikkelijk, zo jong nog ! Ik leef echt met je mee, heb ook een paard moeten laten gaan van 2 jaar ofzo, mishandeld twas alleen niet mijn eigen paard, dit is natuurlijk nog verschrikkelijker ! Super veel sterkte, en ik zie dat we best dichtbij elkaar wonen, ik in Strijen.
Ashira
Geplaatst: 14-10-09 21:01
HEEL VEEL STERKTE!
ik weet hoe je je voel, heb het ook meegemaakt! Mijn veulen was 9 maanden.. heb er ook een blog over geschreven..
sterkte nogmaals in deze moeilijke tijd..
tjady
Geplaatst: 14-10-09 21:19
kimenragna schreef:
pff gister deze tijd blies hij zijn laatste adem uit
Wat is het toch treurig. Als ik naar zijn mooie foto's kijk. is het niet te begrijpen dat hij zo ziek was. Mijn Eefida zag je verder ook niet veel aan. Heeft de arts je nog kunnen vertellen of het een slokdarmverlamming is geweest?
ik heb antwoord gekregen op al mijn vragen, heb ook alle foto's mogen zien en van daar heeft ze het uit proberen te leggen.. ook vroeg ik of ze een foto had van een "normaal" paard.. die had ook een zakje alleen dat paard was al 16 dus ze had ook tegen die mensen gezegt neem maar mee.. alleen bij daccie was de zak al 5x zo groot en die moest nog aan zijn toekomst beginnen... vandaar dat ikk na die 2 foto's te hebben vergleken gelijk wist dat het beter voor hem was
THHIRZA
Geplaatst: 14-10-09 21:27
Wat vreselijk om te horen hoe je je kleine vriendje zo snel al bent verloren meeis we denken met je mee
Het is echt een prachtplaatje om te zien, wat een knapperd! Het had niet zo mogen zijn. Zo'n geweldig knap jong mooi dier. Ik heb het echt met tranen in mijn ogen zitten lezen Waarom D'accord? Ik wens jou, je paps en je mams echt heel veel sterkte toe!
Rust zacht knappe D'accord, hopelijk heb je je rust op de eeuwige groene weide gevonden en kan je lekker spelen met al je nieuwe/andere vriendjes en vriendinnetjes!
alweer een week geleden dat jij bent gegaan..naar een mooie plek hier ver vandaan.. pff wat gaat de tijd snel..
xJakoline
Geplaatst: 20-10-09 12:49
oh wat erg, zo'n mooi beestje en jong nog heel veel sterkte!
Sanco
Geplaatst: 20-10-09 15:43
Ik heb je 'verhaal' gelezen, en ohh wat vreselijk dat het zo is afgelopen die foto's ook, van veulen en van een maand geleden... echt zo'n prachtig beestje! Heel naar voor je en heel veel sterkte de komende tijd~
kimenragna
Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-09 15:55
D'accord heeft nu een mooi plekje op de bank en over 2 dagen aan de muur op een groot canvas schilderij..
assy
Geplaatst: 20-10-09 16:24
gaaf kim
Sanco
Geplaatst: 20-10-09 22:36
Héél mooi!
hou hem vooral dichtbij je.. ik heb voor bib ook echt een hoekje in mn kamer ingericht met kaarsjes (wel led, ben te bang dat er wat gebeurt) en zijn halster met een foto erbij... ik weet niet hoe het bij jou zit maar voor mij werkt het heel fijn dat ik af en toe wat kan 'babbelen' tegen die 'hoek'....
Zo lang als de herinneringen blijven bestaan zal hij niet uit je leven verdwenen zijn