[IM] Dag lieve Sifra, dapperste vrolijke race-eend

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jonur

Re: Dag lieve Sifra, dapperste vrolijke race-eend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 08:31

Lieve Lindy wat een ontzettende harde klap! Heel veel sterkte met dit vreselijke en oneerlijke verlies.

Liefs Marinke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 08:36

Tjonge meid wat een naar weekend... Veel sterkte met het verlies van je race-eend... Wat was ze mooi!

brynja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 09:44

Je beschrijft haar precies zo als ze was. Altijd willen lopen met haar oortjes naar voren en inderdaad echt een merrie. Zo te horen had ze het prima naar haar zin bij jou. Nogmaals veel sterkte. :(:)

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 12:13

Hee Lindy,

Ik vond het zo verschrikkelijk erg toen ik het hoorde (Hannah belde me zondagochtend) ... zo plotseling geen Sifra meer. Heel mooi hoe je je ervaringen met haar hebt beschreven. Ik ben het met je eens dat haar reputatie onterecht was, tuurlijk wilde ze altijd wel graag lopen en keek ze weleens naar dingen, maar het was toch eigenlijk altijd alleen vrolijke, positieve energie. Ze kon ook heerlijk ontspannen aan een lang teugeltje lopen. Ik denk dat ze bij jou helemaal op haar plaats was. Ze heeft het tot het einde toe gewoon heel goed gehad, dat straalde ze ook uit. Sterkte, een stoere knuffel van Bjarni, en tot gauw (ik hoorde van Hannah dat je misschien toch wel naar de gaedingakeppni wil komen a.s. zaterdag)!

Liefs, Marieke

_Lindy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-09 19:54

Dank jullie wel allemaal! :)
Ilse, gelukkig is ze tot op de laatste dag zo geweest.
Marieke, dank je wel voor je telefoontje zondagochtend, en doe Bjarni een knuffel terug. Misschien zie ik je zaterdag wel, ik wil wel even komen kijken denk ik.

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 20:46

Hé meid,

het is allemaal mooi kloten, zo plotseling en veel te vroeg. En ze was zo enorm opgeknapt, na het afgelopen jaar! Jullie renden Stupa en mij d'r als vanouds weer uit, nou is dat niet zo heel moeilijk, maar toch :D Wij zijn ook enorm geschrokken en vanzelfsprekend teruggekomen uit Hengelo, waar men het er in de bus uitgebreid over gehad heeft, hoorde ik via-via. Dus Boekelo zal voor mij ieder jaar wel herinneren aan Sifra :(:)

Sterkte.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 21:29

Ow Lindy, ik zie nu pas dat dit jou topic is..

Ontzettend veel sterkte met het verlies van je mooie merrie... :(:)

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 18:10

Hoi Lindy,

Ik schrok heel erg toen ik het hoorde... Het is zo ontzettend oneerlijk!! Je hebt haar mooi beschreven. Ze was een lieve, vrolijke race-eend. Ik heb veel respect voor hoe je voor haar zorgde, ze heeft het bij jou goed gehad.

Sterkte!

Karin

_Lindy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 22:49

Nog een keer bedankt allemaal. :)
Hanneke, ik zal in ieder geval altijd onthouden dat jullie er op het juiste moment voor mij waren. :j
En ook jou 'goh eindelijk iemand waarmee we een beetje mee door kunnen draven' in Vosbergen een paar maand geleden staat me nog steeds bij, terwijl ik juist zo trots was dat Sifra zo mooi langzaam draafde. :+

Suprice_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 20:17

woowww...... was echt even stil toen ik je verhaal had gelezen, dan schrik je je eigen echt rot ! :O

Sterkte met dit verlies !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 10:24

Zo te horen waren jullie een echte match...

Vreselijk dat ze zo plotseling er niet meer is. Klinkt een beetje zoals Bleikja van Elsbeth... niets aan de hand en in eens weg... ergens in de eerste helft van dit jaar. Zo verdrietig dit.

Heel veel sterkte.

Groetjes, [***]

AnoukNicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 23:14

Sifra, wat een schatje. Geniet van de momenten die jullie hebben gehad. Je mag trots zijn op jezelf dat je zo goed voor haar gezorgd hebt en wees trots op Sifra dat ze jou een fijne tijd heeft bezorgd. Jullie waren samen één en probeer dat te onthouden!

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 23:22

Heel veel sterkte. :(:) Als je zomaar je maatje verliest is het heel moeilijk om het een plekje te geven. Weet je al waardoor ze overleden is of heb ik eroverheen gelezen?

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 23:34

Heel veel sterkte. Je hebt het mooi beschreven. ik hoop dat je het een plekje kan gaan geven en later terug kan kjken met een grote glimlach op je gezicht.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 23:40

Ik denk dat jij en jouw paardje twee heerlijke jaren hebben genoten!
Heel veel sterkte met het verlies van je prachtige dier! Ze is echt mooi! Gelukkig heeft ze niet lang hoeven lijden (geen weken achter elkaar) en ik hoop dat ze doodsoorzaak kunnen vaststellen. Veel sterkte!

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 23:50

Sterkte met je verlies, het was een mooi paardje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 23:55

Is er iets uit de sectie gekomen?

_Lindy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 22:33

hee iedereen,
bedankt voor de berichtjes. :) Ze hebben geen doodsoorzaak kunnen vaststellen met de sectie. Ergens ben ik er ook wel heel blij om dat ik nooit zal weten wat het is geweest, en of ik er wat aan had kunnen doen als ik er eerder bij was geweest. Gelukkig lopen de pony's die bij Sifra in de wei stonden (vrijwel zeker) geen gevaar. :)