Ik heb respect voor je dat je jezelf zo weg hebt gecijferd voor L, dat is echte liefde... En ik wens je heel veel sterkte en kracht toe de komende tijd. Je hebt hem nog 2 heerlijke jaren gegeven, dit mooie topic is daar een mooie herinnering van. xxx
Ik heb je topics gevolgd omdat ik L. inderdaad nog kende, en ik vond het zo heerlijk voor hem dat hij eindelijk gelukkig was en zijn mens had gevonden. Jullie waren een echt team, dat straalde ervan af.
Ik kan maar één ding zeggen: Veel sterkte en troost jezelf met het feit dat er geen betere manier was om de laatste jaren van zijn leven door te brengen, namelijk met jou.
NOUEL
Geplaatst: 09-09-09 20:06
[Mitta] En deze gaat uit naar jij die nu boven is, ik denk aan jou, dus doe ik mijn ogen dicht, ennnn zie ik hoe het was hier met jou, echt ik mis die tijd met jouuu.
Ben er nog steeds niet overheen, je hangt in mijn hoofd en je zit in mijn systeem. Elke dag mis ik je, ik voel me zo alleen, je gaf me kracht en je hielp me op de been. En nu ben je weg, weg uit m'n leven, en had ik een keuze dan zou ik mezelf voor je geven. We zijn verzekerd, maar niks dat is zeker, want de ziekte die je droeg die was niet te genezen. Op een dag kruizen onze wegen, maar tot die tijd dan koester ik wat wij beleefden. M'n liefde voor jou die was niet voor even, uit het oog, maar jou nooit vergeten .
ik ga L missen heel erg zelfs, maar jij gaat hem zeker weten nog erger missen. maar heel erg bedankt voor die 2 jaar dat je hem heb genomen, hij had teminste nog 2 jaar een leven dat elk paard van zou dromen die 2 jaar was veelste kort ik zou willen wensen dta het langer had kunnen zijn. maar het is zo. hij is nu boven ons, en waakt. en hij is jou zeker weten dankbaar voor alles.
veel sterkte en liefs
Nouel
Lisetjj
Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-09 20:45
Bedankt voor alle lieve berichtjes! Het doet me goed om ze te lezen
geerke schreef:
wat erg! wat een mooi paard was het! Wat had hij?of heb ik er overheen gelezen?
Jeetje Liset, wat verschrikkelijk! Jullie waren samen een prachtig stel, en ik genoot altijd van de foto's van jullie samen. Heel veel sterkte de komende tijd.
De tranen branden achter mn ogen, wat een bijzonder paard, bijzonder baasje en bijzonder verhaal. Enorm veel sterkte, al weet ik dat dat nu niet helpt.
liefs Noor
Liseef
Geplaatst: 10-09-09 18:58
Heey Liset,
echt heel erg dit te moeten lezen. Ik wil je echt heel veel sterkte toewensen met het verwerken van dit verdriet.
Gelukkig heeft L toch nog 2 mooie jaren bij jou gehad. Je hebt een moeilijke keuze gemaakt, maar het was het beste voor hem als hij niet zonder pijn kon leven. Hij zal heel blij geweest zijn, met een baasje die voor hem het beste koos, al deed het haar veel pijn
Wat heb je ook dit weer mooi opgeschreven, de tranen lopen weer over mijn wangen en ik zit met een brok in mijn keel.. Wat vind ik dit erg voor jullie zo'n mooi team... Je hebt L de twee beste jaren van zijn leven gegeven, je hebt alles voor hem gedaan en L deed alles voor jou. Jullie waren het mooiste en beste team dat ik ook gezien heb. Je hebt voor L een eerlijke keuze gemaakt door hem van zijn pijn af te helpen. Helaas is het voor jou een heel ander verhaal, maar gelukkig heb je nog al die mooie herinneringen van de tijd die jullie samen hebben gehad. Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd.
Een hele dikke knuffel en een hele dikke kus, Larissa
zo ik schrok er een beetje van zeg! Ik wil je heel veel sterkte toewensen! kan me niet indenken hoe moeilijk deze keuze voor je is geweest.. Jullie waren heel leuk samen, nogmaals sterkte!!
Daffie
Geplaatst: 14-09-09 20:03
Liset, de tranen staan in m'n ogen Al blijft het een rot besluit wat je hebt moeten nemen, het was wel het beste voor L en dat vind ik echt heel knap van je. Al is het niet precies hetzelfde wat ik heb meegemaakt kan ik me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Mijn mailbox staat voor je open. Heel veel sterkte
sietske83
Geplaatst: 14-09-09 20:08
Ik wil je veel sterkte wensen in deze tijd. Ik vind het dapper dat je deze besluit hebt genomen.
aiselover
Geplaatst: 15-09-09 07:34
Liefste vriendinnetje, Ik zal ook even in het topic reageren Het is alweer ruim een week geleden maar het missen wordt niet minder Je weet hoeveel respect ik voor je hebt. Zó dapper om het beste voor je maatje te geven Dat is pas échte liefde, en ik denk dat het ook wel tekenend is voor jullie tijd samen: altijd elkaar het beste geven, de ander nog een beetje meer dan jezelf Ik ben blij dat ik zoveel mooie belevenissen met jullie samen heb mogen delen, jullie waren geweldig samen. Steeds een beetje meer overwinningen, steeds meer naar elkaar groeien, steeds intenser van elkaar genieten en zo'n sterke band. Je weet je kunt altijd bij me terecht [ of ik bij jou na het hardlopen... ]
Roka
Geplaatst: 15-09-09 14:16
vreselijk om je maatje zo te moeten missen Sterkte
je hebt de goede keus gemaakt. zeker weten. vind het heel knap dat je de keuze hebt gemaakt
met die dingen die je opnoemde lijkt ook op mijn pony.! daar rij ik ook niet meer op
dirtchick
Geplaatst: 19-09-09 20:43
krijg er kippelvel van, heel veel sterkte met dit grote verlies
_xmichelle
Geplaatst: 20-09-09 20:34
Wat een leuke foto's! Echt zielig dat ze is overleden. Sterkte met je verlies.
Blackitaa
Geplaatst: 26-09-09 15:03
Poeh, ik heb er lang over gedaan om hier wat neer te zetten! Gewoon omdat ik de juiste woorden niet kan vinden voor een mooi afscheidsbericht Dag lieve L! Je hebt het verdiend! Je word echt ontzettend gemist! En niet alleen door Liset hoor! Je was een ontzettend speciaal paard! Ik zal nooit meer vergeten hoe jij kon genieten van je eten! Slaap zacht vriendje! Ook ik mis je! Liset sterkte sterkte sterkte! Ik heb lang zitten nadenken wat ik kon schrijven hier om jou te steunen en zelfs nu heb ik nog niet de juiste woorden kunnen vinden! Kan alleen nog maar zeggen: Dag lieve lieve lieve L!
Tafje
Geplaatst: 18-11-09 00:05
Wat jammer van zo'n mooi paardje.. heel veel sterkte toegewenst!!
Lisetjj
Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-09 17:18
Dankje! Ik mis hem nog elke dag
kally
Geplaatst: 19-11-09 12:23
Mooie ode aan je lieveling, hij heeft een mooie tijd bij je gehad..... Wens je heel veel sterkte en geniet van de mooie foto's en herrinneringen......
zodiacje
Geplaatst: 19-11-09 12:25
mooi gedaan meis... héél veel sterkte met het verwerken van dit verlies!