Pipi schreef:Ahh nee,lieve,gekke Warina
Ik ken haar nog uit de tijd dat ik op Berestein stond (jaren geleden) en heb,mede daardoor, redelijk vaak je topics gevolgd.
Vond het fijn dat ze het bij jou zo goed en fijn had.
Zij was echt zo'n paardje waarvan je dacht dat ze het eeuwige leven had.
Wat zal je haar missen....
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en met het verwerken van dit grote verlies

Ja ze heeft heel wat jaren op berestein gestaan... ik kon haar ook al bijna 15 jaar.
Haar toenmalige eigenaresse reed haar vroeger vaak na mijn ponyles, en ik vond het maar een eng snuivend en springend ding wat telkens de bak in kwam... met die aderen erop en de ogen op onweer 
kimmie261 schreef:ach nee,warina,jee meid ,ik heb genoten van je topics van je mooie stoere en altijd zo goed uitziende oude dame...
en nu is ze er niet meer...we weten allemaal dat er eens een eind aan het leven komt van een oud paard,maar dit had ik even niet verwacht...
Ik ook niet... juist omdat mijn andere paard zo ziek is/ is geweest en op utrecht stond...
Ik had het eerder van hem verwacht. En juist toen hij echt er bovenop begon te komen werd Rientje slechter.
Hoe oud ze ook was, ze gaf me altijd het gevoel dat ze nog 20jaar mee kon, behalve de laatste weken.
Ze kon niet meer en wilde daarom echt niet meer 
Ik heb de HAW topics van ons ook opgezocht en opgeslagen met alle leuke reacties.
Want ik heb het nu best moeilijk, kastje leeg gehaald, naambordje van stal... maar omdat mijn andere paard daar ook staat moet ik toch elke keer langs die lege box