Jeetje zeg Ookal ken ik je niet persoonlijk, ik keek altijd met veel plezier naar Jack en Buck, het was zo'n leuk stel, ik schrik echt van dit bericht
Heel veel sterkte met dit verlies
dravergekkie
Geplaatst: 31-07-09 15:51
Ik kreeg een brok in me keel bij lezen van je topic. Maar je heb een goede keuze gemaakt. Jack zal je dankbaar zijn en hij heeft mogen genieten van z'n mooie jaren bij jou. Heel veel sterkte ermee , meid !
Joscaa
Geplaatst: 31-07-09 15:53
Jeetje wat erg Heel erg veel sterkte met het verlies, van zo'n gave pony...
Wesco
Lot, het was verschrikkelijk om de keuze te maken, maar je hebt wel de juiste keuze gemaakt! Jack is je dankbaar! Dat weet ik 100% zeker!
Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van Jack. Ik hoop dat je voldoende kracht en liefde kan halen uit je andere 3 fantastische paardjes!
aah wat erg zeg! heel veel sterkte ermee! ik vind dat je het heel sterk hebt opgeschreven, erg knap hoor! ik vind dat je een moeilijke maar goede beslissing hebt genomen!
Jeetje Lieselotte. Wat is het snel gegaan. Mooi stukje geschreven over Jack. Wat een vreselijke keuze heb je moeten maken.. Heel erg veel sterkte met dit verlies!!
Hey lieve lot, heel veel sterkte met het verwerken van dit allemaal. ik kom morgen even bij je langs.. hoop dat je er echt vrede mee hebt met je keuze. je hebt het beste gedaan en je hebt gedaan wat je kon voor hem! een pony lang laten lijden omdat je niet zonder hem kan, is idd een egoistische keuze en vindt het erg knap en je erg sterk dat je deze keuze hebt durven maken en nemen. (K)
MDJ
Geplaatst: 31-07-09 19:03
Twee grote bruine ogen kijken je voor het laatst aan, Net alsof ze willen zeggen laat mij nu maar gaan, Verlos me van de pijn, Maar vergeet niet dat ik in je hart voor altijd bij je zal zijn... _____ Vind dit een heel mooi gedichtje...
Verder weet ik niet goed wat ik nog moet zeggen, hopelijk kun je alles een beetje verwerken, gelukkig heb je nog 3 andere kanjers die voor wat afleiding kunnen zorgen
Hij was echt mn favoriet Ik vind het een moedige beslissing die je hebt genomen, ook al was het een zeer moeilijke beslissing. Ik wens je enorm veel sterkte