Allereerst heel veel sterkte! Ontzettend knap dat je hebt kunnen beslissen hem naar de slager te doen omdat hij op was. Heel knap! Heb er veel respect voor.
Dat je zo'n lang verhaal hebt geschreven is goed, schrijven helpt bij het verwerken! Nogmaals heel veel sterkte, je verhaal was echt traanverwekkend..
AlexandraM
Geplaatst: 04-06-09 01:17
haha ben veel te gevoelig zit hier te janken nu man ... pff wat naar voor je leef met je mee onwijs echt onwijs veel sterkte!!!!!!!!!
bewondering en respect. Heel goed dat je voor Flits hebt gekozen, je hebt het mooi verwoord, duidelijk en zoals je jezelf voelt onderweg naar de slager. Lijkt me zo dubbel, je doet het met de juiste intentie, wetend dat Flits hele andere verwachtingen heeft.
Bij de slager gaat het wel echt heel snel, ze merken er idd helemaal niets van, wij mensen hebben er veel meer last van. Fijn dat je zo'n broer hebt! ben er maar zuinig op
Mooi geschreven, tranen rollen over mn wangen. Hoe je het beschrijft is ook precies hoe het gaat. Sterkte...
horse4fun
Geplaatst: 04-06-09 09:08
Tranen in mijn ogen. Wat is een afscheid (van elk dier) toch moeilijk om mee te maken. Persoonlijk zou het niet in mij opkomen om mijn paard naar de slager te brengen, maar dat is een keuze die je zelf maakt. Heel veel sterkte met dit verlies.
mondriaan
Geplaatst: 04-06-09 10:19
Wat mooi geschreven zeg! De tranen in de ogen. Heel veel sterkte met dit verlies, het doet enorm zeer. 27 jaar, top leeftijd. En die broer van je is een topper!
mupjekarel
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-09 10:32
Iedereen enorm bedankt voor die super lieve reacties! En inderdaad, die broer van mij is een topper, hoorde pas nadat alles gebeurd was wat hij allemaal voor Flits had gedaan. En waarom de slager? Nou omdat ik van beide kanten veel verhalen had gehoord, maar altijd heb gezegd: als mijn paard nog normaal de trailer op kan wil ik hem naar de slager brengen. Kost ook geld, maar dan weet ik zeker dat het snel en goed gedaan word. Heb er ook bij gezegd dat ik hem zelf dood wou zien liggen, en dat heb ik ook gedaan.
Waarom hij weg ging? Ouderdom, net zoals ik had gezegd in mijn begintoppic..
3timesmom
Geplaatst: 04-06-09 10:41
jee meis heel veel sterkte. Ik vind het knap van je dat je die beslissing hebt kunnen nemen. Het was een mooi diertje. En de herinneringen draag je voor altijd met je mee.
whitneyvdw
Geplaatst: 04-06-09 12:14
ik wens je heel erg veel sterkte,de tranen stonden ook mij in de ogen.ik vind het heel moedig dat je bent meegegaan,en je broer is een topper erg knap dat hij is meegegaan.het is vreselijk als je je allerbeste vriend moet wegbrengen.maar ik vind dat jullie het allerbeste gedaan hebben.nogmaals erg veel sterkte.groetjes heidi
Alle respect voor jou, dat je als verantwoordelijke voor je paard, ook hier je verantwoordelijkheid hebt genomen. Heel knap...want dat zijn moeilijke beslissingen. Je hetb je paard een waardig einde en een snelle dood gegund, zodat hij niet hoefde te lijden. Hulde voor jou! En ook je broer!
Sterkte met je verdriet!
_pauline_
Geplaatst: 04-06-09 12:19
Tranen in mn ogen. Wat heb je dit mooi geschreven.
Sterkte met dit verlies.
kally
Geplaatst: 04-06-09 12:19
Wat een emotioneel verhaal, knap verwoord............ Mooie leeftijd, maar het blijft vreselijk om zo'n beslissing te nemen ookal is het in belang van je lieveling............ Heel veel sterkte met het verwerken van je verlies..............en natuuurlijk ook je broer en ouders.......
Ik vind al jullie reacties echt enorm fijn, doet me enorm goed
mvs
Geplaatst: 04-06-09 13:23
ik krijg ook echt tranen in mijn ogen, iets dierbaars verliezen is toch echt het ergste wat er is
heel veel sterkte!
Uppojono
Geplaatst: 04-06-09 13:25
Heel veel sterkte.. Erg mooie pony, je hebt een goede beslissing genomen..
Laatst bijgewerkt door Uppojono op 04-06-09 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt
atis
Geplaatst: 04-06-09 13:31
Ach meisje, wat heb je het goed gedaan! Het is het ergste wat je kan overkomen, als je zo'n beslissing moet nemen, maar je hebt het weloverwogen en goed voorbereid gedaan. Als je dat kunt, moet hij ook een fantastisch leven bij je gehad hebben. Petje af voor jou en je broer. Veel sterkte.
Ik kreeg er ook tranen van in mijn ogen. Prachtig geschreven! Wat een super leuke pony zeg. Hij heeft een hele mooie leeftijd behaald. Sterkte met dit verlies.
Heb met tranen in mijn ogen je prachtig geschreven verhaal zitten lezen. Het is zo moeilijk om een dier waar je zoveel van houd kwijt te raken. Jij moet die beslissing maken, dat is misschien nog wel het moeilijkste. Ik weet wat je doormaakt en heel veel sterkte.
Binky_Zephyr
Geplaatst: 04-06-09 13:40
hij heeft een super mooie leeftijd bereikt. en wees trots op de tijd die je met hem heb mogen doormaken !