Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liezzie schreef:WOW
tranen in mijn ogen. Wat bijzonder zeg.
Ik ben mijn pony 3 maanden geleden verloren. En ik merk dat het tussen de relatie met een ander paard instaat. Ook tussen mij en haar dochter. Vind het heel moeilijk om een nieuwe relatie aan te gaan. Lijkt mij heel confronterend zoiets, maar wel super mooi.
liezzie schreef:Dankl je wel voor je woorden. Je hebt gelijk, ik moet lekker gaan genieten met wat ik nu heb. Nu is nu. Maar het valt mij niet mee. Het verdriet is heel erg groot. Ik vergelijk niet, want ik heb Savannah al 10 jaar. En Adelheid had ik bijna 13 jaar. Ik weet hoe ze is en ik hou van Savannah zoals ze is. Maar toch vind ik het heel moeilijk.
Lynniiie schreef:woow wat een mooie verhaal zeg.. zou ik ook wel willen met mijn overleden paardje.. die is in februarie overleden.. dus nog niet zo lang.. en ik zie nog steeds dat beeld voor me hoe hij daar lagmis hem nog elke dag
Francis schreef:Mooi verhaal hoor, 't kan inderdaad zó veel helpen.
De mevrouw waar TS het over heeft is Vera hier van Bokt: http://www.bokt.nl/forums/memberlist.ph ... file&u=305 , in haar onderschrift een link naar haar website 'Praten met Paarden'.
Zij heeft ook een gesprek gehad met Ben, mijn getraumatiseerde Merens (hele verslag daarvan kun je lezen in Ben's Blog, zie onderschrift).
Zij heeft ook met mijn beide vorige paarden gesproken en ik kan bevestigen dat wat Vera doet echt is.
JoycexLynn12 schreef:Ik ken ook iemand van hier op bokt (weet niet meer hoe ze heet) en die kan het ook. Dat gaat via een foto en dat kost 30 euro.
Haar email adres heb ik wel nog : wildhorse@planet.nl