LIeve Diny en aanhang, wat een verdriet, maar wat een dappere beslissing. Ook hier wensen we jullie heel veel sterkte
En als ze dan toch heerlijk aan het rennen is en de baas is dan zal ze ook over dit kleintje waken.
Dag Vasthi
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 19-05-09 07:26
Heel veel sterkte Diny
Wat een moeilijk en dapper besluit heb je genomen. Vasthi heeft geen pijn meer en als je een regenboog ziet is zij dat die je even laten weten dat het goed met haar gaat.
astridelise
Geplaatst: 19-05-09 07:27
Ik zit met tranen in mijn ogen, heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet. Mooi ook die regenboog, heeft echt een betekenis. Toen mijn vriendin haar paard liet inslapen kwam er ook een regenboog aan de hemel. Zie je nu een regenboog dan weet je daar zijn ze allemaal samen.
Kiara04
Geplaatst: 19-05-09 07:28
Heel veel sterkte,moet flink wat wegslikken bij je verhaal,ik vind je ontzettend moedig, .Wat apart die regenboog,je ziet maar,er is toch meer dan we denken,dit moet iets te betekenen hebben.
Laatst bijgewerkt door Kiara04 op 19-05-09 07:29, in het totaal 1 keer bewerkt
WenK
Geplaatst: 19-05-09 07:29
Oh verdorie, ik zit gewoon met je mee te janken hier. Zo'n mooie beslissing, maar wat moet het je zeer doen om je meisje niet meer te zien, niet meer aan te kunnen raken. Maar ze is en blijft bij je, dat weet ik zeker.
Wat een prachtige foto, zo met die regenboog, een heel mooi laatste beeld...
Meer dan heel veel sterkte wensen kunnen we niet doen, hoe graag we ook een deel van je pijn over zouden willen nemen... Daarom.... Heel veel sterkte en denk aan de mooie momenten samen...
starjo
Geplaatst: 19-05-09 07:38
Wat een prachtige foto, dit heeft echt zo moeten zijn. Deze regenboog was voor Vasthi, heel bijzonder
Pfff weet even niet goed wat ik moet typen. Kippevel over me lijf.
Heb vasthi zelf mee mogen maken toen ze bij ons stond voor dekking van Offspring. Hele moeilijke maar wijze keuze Diny! En de regenboog.. Jeetje dat is toch gewoon een mooi teken!! Het had zo moeten zijn
desillies
Geplaatst: 19-05-09 07:54
Zoals Wenk het verwoord zo is het volgens mij... Je meidje is weg, maar ze is er nog wel.
Heel veel sterkte Diny.
julian
Geplaatst: 19-05-09 07:57
Heel veel sterkte de komende tijd
Ga de tijd nemen om het een plekje te geven.
Trea
Geplaatst: 19-05-09 08:06
Lieve Diny pfff dit is zo heftig , maar zo onwijs moedig en dapper om voor je meissie te kiezen en niet voor je zelf. Nu heeft ze rust en geen pijn en voor jou breekt er een moeilijke tijd aan, ik hoop dat je een beetje troost kan vinden bij je andere Tinkies en van de reactie's hier op bokt. Heel veel sterkte en we denken aan je
Lieve Diny, heel veel sterkte..,. Het is een heel wijs en dapper besluit, het was haar tijd om te gaan...
Lief van Linda dat ze vantevoren nog even langskwam! Die regenboog klinkt heel speciaal.... maar ook dat halster is wel frapant inderdaad.
Heel veel sterkte met deze heftige tijd
Marsafuba
Geplaatst: 19-05-09 08:23
Ah gosjie, ik kreeg tranen in mijn ogen. 'T is zo erg wat er is gebeurd! Het was een ontzettend mooie tinker, en dat is ze nog steeds! Ik wens je erg veel sterkte in deze moeilijke tijd!
Lucy_1
Geplaatst: 19-05-09 08:32
Diny... Ook bij mij tranen om jouw en je lieve Vasthi! Jullie waren zo'n team samen en zij was zooo ontzettend mooi.... Mooi die regenboog! Wens je heel veel sterkte!
Dikke knuffel!
D_Travis
Geplaatst: 19-05-09 08:33
Diny heel erg veel sterkte.. Prachtig dat de regenboog nog voor jullie verscheen.. Ik wens je veel kracht toe om dit verlies een plekje te geven
"mooi" verhaal, prachtige foto en wat heerlijk voor haar dat ze zo'n baasje als jou heeft getroffen! Ben maar trots op jezelf! 10 jaar is veel te jong, maar helaas is oud worden niet voor iedereen weggelegt. Afscheid nemen doet enorm pijn maar het laat ook herinneringen na die niemand je kan afnemen, straks op de meest onverwachte momenten, komt ze weer te voorschijn, hopelijk kan je er dan met een glimlach naar kijken en van genieten.
heel veel sterkte
flettie
Geplaatst: 19-05-09 08:44
Ook hier de ogen vol met tranen
Nogmaals heel, heel veel sterkte toegewenst voor de komende tijd Ik heb diep respect voor je dat je deze keuze voor Vasthi hebt kunnen en willen maken.
Lieve Diny, een jaar geleden overwoog je het al, en nu was dan toch de tijd gekomen... Ik huil met je mee, het verlossen van de pijn gaat vaak net niet hoe we het het liefst gezien hadden. Heel bijzonder van de regenboog en het halster. Rust zacht, lieve Vasthi.....
Heel,heel veel sterkte met het verlies van jouw knappe meisje! Wat bijzonder zo op de foto met de regenboog,heel speciaal. Veel sterkte!
Spetter
Geplaatst: 19-05-09 09:10
Lieve DIny, ook nu weer tranen, we huilen met je mee. Je mooie lieve Vasthi heeft nu geen pijn meer. Ik heb echt respect voor je dat je gekozen hebt voor het welzijn van je lieve dame. Die regenboog, zo bijzonder. Een regenboog zal altijd je doen denken aan je lieve Vasthi denk ik. PRachtig! Heel veel sterkte nogmaals.
Wat een dapper besluit maar toch O zo moeilijk!! Heel veel sterkte de komende tijd!!!
MamaMiesje
Geplaatst: 19-05-09 09:43
Wat een dapper en wijs besluit is het geweest, Diny. Eén van de moeilijkste dingen in het bestaan als diereneigenaar heb jij gedaan; ook tot aan het laatste ben jij het perfecte vrouwtje geweest. Ik weet zeker dat Vasthi dat op prijs heeft gesteld en dat haar ziel al uit het halster ontsnapte en over de Regenboogbrug is gegaloppeerd. Heel veel sterkte de komende tijd.