Nee, ik heb je vorige topic bijgehouden, jammer dat er zo'n einde aan moest komen ! Sterkte met het verlies van je prachtige veulen !
Sweetgirl1
Geplaatst: 19-04-09 16:56
Ik heb met tranen naar het filmpje gekeken van Femke.. Ook al is ze zo vroeg ter wereld gekomen, Ze heeft gevochten voor haar leventje, Het mocht niets baten en jammer genoeg is ze van ons heen gegaan.. Dit kleine dappere meisje,
ook hier een berichtje van mij. rowan ontzettend veel sterkte met het verlies van je dappere strijdlustige meisje. je hebt alles gedaan wat in je macht lag om haar te helpen. helaas heeft moeder natuur gewonnen. ik weet niet of veel mensen hetzelfde gedaan hadden als ze in jouw schoenen hadden gestaan. petje af meis wat je gedaan hebt. miracle is je dankbaar voor jouw gevecht.
Peperplant
Geplaatst: 19-04-09 17:43
Wat een mooi eerbetoon aan dit mooie veulen! Ik vind het een prachtig filmpje en moest toch even een traantje wegpinken. Heb het topic van begin tot eind gevolgd en blijf het verdrietig en jammer vinden dat ze het niet heeft gehaald. Nogmaals sterkte voor alle mensen die zo dichtbij hebben gestaan en alles hebben gedaan wat ze konden. R.I.P. Miracle (with class)
Maggie_Eddy
Geplaatst: 19-04-09 17:54
Van mijn kant nu ook een berichtje, ik heb je vorige topic ook helemaal gevolgd, en wat ontzettend sneu dat dit dappere vechtertje het alsnog niet heeft mogen winnen van moeder natuur. Echt een heel mooi filmpje voor een heel mooi veulentje! Kreeg er zelf ook een brok van in m'n keel... Heel veel sterkte met dit verlies, en ik hoop dat de merrie ook weer goed zal herstellen!! R.I.P. Miracle
Ook ik heb je topic gevolgd en wil je nog heel veel sterkte wensen. Ik ben ervan overtuigd dat je haar alles hebt gegeven, maar het mocht niet baten.... Sterkte
marielle231
Geplaatst: 19-04-09 18:24
Nogmaals heel veel sterkte met dit verlies... Jullie hebben gedaan wat jullie konden.
Ik heb je topic stil gevolgd, en wat ontzettend k*t dat ze het niet heeft gehaald !! Jullie hebben echt jullie best gedaan !, maar helaas mocht het dan toch niet zo zijn ....
Heeel veel sterkte !!
Evanescence8
Geplaatst: 19-04-09 18:28
Ik heb voor jullie en Miracle geduimd... Wat een triest verhaal was het toch... Echt super dat jullie alles op het spel hebben gezet om Miracle in leven te houden, en om haar gezond te houden. Je kon gewoon merken dat Miracle er ook voor heeft gevochten. Jammer dat het zo is gelopen...
Wat een prachtig, bijpassend liedje trouwens. Ik wens jullie heeel veel sterkte.
ik heb je topic van begin tot eind gevolgd. ik had zo gehoopt dat alle zorg van jullie kant uiteindelijk beloond zou worden met een veulen dat later fit door de wei zou rennen en spelen. jullie zorg is niet voor niets geweest,Miracle heeft werkelijk IEDEREEN versteld doen staan door 70u te leven. zij zal nooit vergeten worden,niet door jullie en ook niet door iedereen hier op bokt die zo meegeleefd hebben.
meiden,ik heb DIEP respect voor jullie!! de eerbetonen aan Miracle(foto's en het filmpje) zijn werkelijk prachtig! Dat heeft ze zeker verdiend,en jullie ook.
heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies...
chance
Geplaatst: 19-04-09 19:16
rowan en iedereen die haar gesteunt heeft afgelopen dagen nogmaals heel veel sterkte. Jullie zijn 1 voor 1 allemaal toppers die voor dit oo zo mooie wonder gevochten hebben!!! Jammer heeft het niet zo mogen zijn!!
Miracle rust in vrede op die mooie eeuwige groene velden!!
Sterkte met het verlies van dit prachtige veulentje
amo500
Geplaatst: 19-04-09 19:20
ik heb ook meegelezen met jullie topic, en ik had zó gehoopt dat ze het zou halen! maar helaas had dat niet zo mogen zijn..
ik heb ook verschrikkelijk veel respect voor jullie, dat jullie er altijd waren voor het veulentje.
R.I.P Miracle
_Milou
Geplaatst: 19-04-09 19:21
Heel veel sterkte toegewenst! Jullie hebben alles gedaan wat jullie konden.
nobillity
Geplaatst: 19-04-09 19:21
HEel veel sterkte. Heb het vanaf het begin bijgehouden heb veel bewondering voor je.
whitneyvdw
Geplaatst: 19-04-09 19:22
hoi rowan ik wil jou en je ouders en iedereen die zich voor miracle ingezet hebben.heel erg veel sterkte wensen.jullie hebben het veulentje met zoveel liefde omringt.nogmaals heel veel sterkte.groetjes heidi
Ook ik heb je vorige topic gelezen en heb heel hard voor je geduimd helaas was Miracle niet zo sterk en moest kiezen voor de eeuwige groene weiden. Vind het vooral knap van jouw en je mede mensen dat je dit voor je veulen over hebt gehad. Ook ik heb dit mee gemaakt met een shetveulen en die heb ik in de schuur gehad. Ook dit veulen heeft het helaas niet gehaald maar met de gedachten dat ik er toen alles aan heb gedaan wat er gedaan kon worden en dat het veulen op de eeuwig groene weiden rent geeft mij een goed gevoel en ik hoop dat ook jij na dit een plaatsje te hebben gegeven met een goed gevoel achter blijft dat jij en je hulpen alles hebben gedaan wat kon!! Sterkte met dit verlies!
Wel wil ik nog even zeggen dat Femke een mooie herinnering heeft gemaakt!
rozebril
Geplaatst: 19-04-09 19:33
heel veel sterkte
fannetje
Geplaatst: 19-04-09 19:35
Heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven. Je hebt haar alles gegeven, meer kon je niet doen. Jamer dat het niet mocht baten.
Marchador
Geplaatst: 19-04-09 19:37
Heel veel sterkte en gecondoleerd Super hoe jullie alles uit de kast hebben getrokken voor dit veulen!