Elisa2 schreef:Ja maar de dierenarts is inderdaad nalatig geweest,je begrijpt het goed Vanneke,de dierenarts is weggegaan en 3 kwartier later pas terug gekomen,de merrie heeft dus 3 kwartier voor jan l*l liggen persen en zo dus haar darmen afgescheurd..
Dat maakt deze tragedie alleen maar erger, het spijt me echt, dat je mede door deze nalatigheid, zo'n groot verlies hebt geleden. Die dierenarts zou bij mij niet meer moeten terugkomen. Maar nu is er niets meer aan te doen natuurlijk.
Ook bij mij, was de dierenarts helemaal verkeerd geweest. Ik had haar laten kijken naar mijn merrie toen ik zelf bemerkte dat ze haar klaarmaakte voor de bevalling terwijl het nog een dikke maand te vroeg was. Dierenarts kwam kijken, en stelde me gerust dat het nog wel even zou duren voor ze zou bevallen. Maar diezelfde nacht is het veulen doodgeboren, gelukkig waakte ik wel, ookal had de dierenarts gezegd, dat het nog niet zo dringend zou zijn. Zo zie je maar, ...vertrouw niet altijd helemaal op je dierenarts, maar ook een beetje op je instinct en je eigen gevoel.
Nogmaals veel sterkte.