Onwijs veel sterkte, niet leuk om afscheid te moeten nemen van je maatje. Ik vind jullie wel erg dapper, een wijs besluit om hem verdere pijn te besparen, top!
een super verhaal van jou en toy ik vind het heel jammer en leef erg met je mee ik vind het een hele moedige beslissing van je ik weet hoeveel tijd je met toyke in de weer was, je heb echt alles eraan gedaan! laura ik hoop dat ik nooit zo'n beslissing hoef te nemen maar ja je kent pleasure! sterkte meisie gr sil
punjab
Geplaatst: 07-03-09 22:00
Heel veel sterkte met het verlies van je maatje. Heel dapper je beslissing.
Wat een prachtig mooi verhaal, met helaas een niet zo'n mooi einde. Je mag jezelf niets kwalijk nemen, je hebt er alles aangedaan! Heel veel sterkte in deze verdrietige periode..
Bedankt meiden. Ja moniiquee ik heb een hele mooie tijd met hem gehad..
Hey Sil dankje! pleasure gaat nog heel lang mee hoor meid!
GEEN_ZIN
Geplaatst: 08-03-09 13:11
Het paard heeft zelf ook veel megemaakt zo te horen. Misschien is het beter voor hem, maar dat maakt het niet minder moeilijk voor jou. Ik heb nog niet echt ene verlies mee gemaakt maar als ik het me voorstel word het héél kil in mijn hoofd. Ik kan me zoiets niet voorstellen.
Wat een verhaal....
Sterkte
Steefjevos
Geplaatst: 08-03-09 20:22
Wat heb je goed je best gedaan voor hem, er was geen andere weg meer mogelijk. Heel veel sterkte.
laulau, hoop dat het een beetje gelukt is de laatste dagen... ge hebt al het mogelijke gedaan e
Chivance
Geplaatst: 10-03-09 21:48
Voor jou veel sterkte, ook al was dit de enige juiste beslissing, ze zal zeker niet makkelijk geweest zijn voor jou. Ik denk dat je paardje nu bij je zogezegde 'oma' is en dat ze je samen wel zullen steunen ...
riviera2
Geplaatst: 10-03-09 21:57
Echte houden van is als je weet wanneer je los moet laten! Ik vind het knap, en de juiste beslissing, dat je voor je paard hebt gekozen, ook al heb je het er zelf zo moeilijk mee. Veel sterkte met het verwerken van je verlies!
Bloem24
Geplaatst: 14-03-09 10:53
Wat een rotverhaal zeg! Het was echt een mooi beessie! Maar het is altijd de verstandigste keus, je wilt hem gewoon niet nog meer pijn aan doen.. Ik heb mijn merrie ook vorig jaar moeten laten inslapen en wilde er graag bij zijn maar ik was op vakantie! Ik heb wel afscheid genomen toen ze dood in haar stal lag.. Ik wens je heel veel sterkte met het verlies!
ben het met de rest eens, heel veel sterkte meis Je hebt goeie beslissingen genomen echt mega veel sterkte met het verwerken van verlies van je beestje <3
TheHorseInn
Geplaatst: 15-03-09 21:22
HEFTIG,dat lijkt me echt heftiig(niet heftig cool)VERSCHRIKKELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!veel beterschap
Wat vreselijk, maar wel een heel dapper besluit ik wil je ook heel veel sterkte toewensen met het verlies van je maatje! En ik wou nog even zeggen dat het echt een prachtig paard was.
RM_
Geplaatst: 18-03-09 21:10
He Laura, we zullen toy heel erg gaan missen op de manege.. ! heel erg veel sterkte de komende tijd.
Ik kreeg echt kippevel van je verhaal zeg.. Echt een prachtig paard ook,
Heel erg veel sterkte met het verlies van je paard En erg moedig van je dat je deze beslissing hebt genomen.
Erg moedig van je dat je deze beslissing hebt genomen,
Ragdollcat
Geplaatst: 21-03-09 14:34
Wat een verhaal, kreeg er haast tranen van in me ogen, wat een super paard heb je en zo lief, en lief van je oma, nu rijdt je oma op je paardje in de hemel, een leuke gedachte.
Vera96
Geplaatst: 21-03-09 15:02
Sterkte met het verlies!
Tat_jana
Geplaatst: 21-03-09 15:12
tjee de tranen staan in mn ogen van je mooie verhaal. toy is nu vast en zeker eeuwig met "oma" door de weilanden aan het rennen.
veel sterkte de komende tijd, t was een mooie dier!