[IM] ongelofelijk.. ook crocky is overleden (onderzoek gestart)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ragdollcat

Re: ongelofelijk.. ook crocky is overleden (onderzoek gestart)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 22:45

Vreselijk, alweer een slachtoffer.

Veel sterkte.

toch raar dat een nieuw stevig stal instort, en later nu dit weer, ik zou maar de beesten er weghalen, ik zou het niet meer vertrouwen, en denken aan dat er mogelijk opzet in het spel zijn.

Afwachten maar wat de dierenarts gevonden heeft in het bloed.

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 23:13

jeetje wat erg zeg!!!
sterkte! hou je ons op de hoogte en de uitslag?
echt erg. sterkte!

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 23:27

Ik had de vorige topics ook al gezien maar ik schrik me nu toch ook rot...

Ik ben werkelijk héél benieuwd wat die onderzoeken aan het licht gaan brengen, ik mag er niet eens aan denken dat dit kwaad opzet zou zijn...
Moest het zo zijn, ben ik de eerste voor die persoon de nek om te wringen, walgelijke wezentjes dat er toch rondlopen op deze aardbol Boos!

ioontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 23:34

Ik ben ook heel benieuwd wat hier achter vandaan komt. Je zou haast zeggen dat er bij jullie een verkeerde aardstraal loopt of zo........zoveel ellende kan een mens toch bijna niet verwerken.
Jij met je been in een brace...........je zou een Sharpei krijgen, wat zomaar plotseling niet doorgaat (gelukkig krijg je nu een Jack Russell van 8 weken...............), je vader en moeder hebben ruzie en gaan scheiden (wel fijn overigens dat je dan toch een hond mag). En dan al die ellende met jullie ezels............hoeveel pech kan iemand hebben.................veel sterkte ermee!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 23:35

Dat is wel heel veel ellende zo vlak op elkaar!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 20:12

En toen was het alweer stil,net als in de andere topics.
Ik geloof helemaal nix van haar verhalen [sorry].
Ik heb haar foto gezien en ik ken haar ergens van,maar weet nog steeds niet waarvan.Als je al haar [ellende] topics leest dan klopt er iets niet.Ik vermoed dat ze iemand is die óf om aandacht vraagt,óf ze vind het leuk om zulke verhalen te vertellen.Ik woon zelf niet zo ver van Wezep vandaan,en ik héb haar ergens hier in mijn buurt gezien.Mensen ik weet bijna zeker dat we in de maling worden genomen.
[excuses als blijkt dat het echte waarheid is].

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 20:39

en die foto dan, van de overleden ezel?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 20:48

Inderdaad een goede vraag van die foto.
Je gaat toch niet van die vreselijke dingen verzinnen? Je kan beter wachten tot je zekerheden en bewijzen hebt voordat je iemand zwart gaat maken.
Maar moest het inderdaad gelogen zijn is dat wel erg ja.

Toch veel steun voor jou ts, je zit nu even in een moeilijke periode

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 20:48

Die foto zou je overal vandaan kúnnen halen.
Ik vind het vreemd dat er nix aan gedaan word en dat ze niet meer reageerd en geen antwoord geeft op bepaalde vragen.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-08 21:15

gohya wat zit jij mij gigantisch te pesten he!
als je niks zinnigs te zeggen hebt, zeg dan niks.

als jij in de buurt woont, weet ik dondersgoed wie jij bent...

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-08 21:18

dat ik weinig reageer (waardoor het stil wordt) is niet gek, als je dik in de oliebol zit.
ik ben al blij als iksochtends mijn nest nog uit kom!

ik heb geen behoefte aan berichten typen op bokt.. (afentoe is)

k heb het nou gewoon zwaar kl*te..

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:21

@Daphne: Heb je al iets gehoord van het bloedonderzoek? Of hebben ze daar nog niks over laten weten?
Ik snap dat je het nu erg moeilijk hebt, maar ik denk dat er samen met mij meer mensen zijn die graag willen weten hoe dit nou heeft kunnen gebeuren en of je andere ezeltjes ook gevaar lopen (als het een virus was natuurlijk)

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-08 21:32

we hebben nog geen uitslag, morgen gaan we langs.

hoe kan ik bewijzen dat ik de waarheid spreek??

gohya;wat klopt er niet??
als jij iemand zo kan kwetsen, ben je vast ook zo stoer dat jij kunt uitleggen wat er niet klopt aan mijn verhaal.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:38

Meis laat je niet opjuten hier, je wilt niet weten wat ik naar mn hoofd heb gekregen toen Tjo en Satour dood lagen. Alles en iedereen werd beschuldigd terwijl we gewoonweg niks wisten.
Gewoon bloedonderzoek afwachten (of autoptie net wat je hebt laten doen).
Onderzoek je terrein goed op giftige dingen waar ze evt bij kunnen (en geloof me je vind dan de gekste dingen) of wat mensen goedbedoeld over de omheining deponeren. Hoop voor jullie dat het hierbij blijft en dat jullie niet nog meer verliezen hoeven te verwerken. Sterkte.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:38

gohya schreef:
Ik vind het vreemd dat er nix aan gedaan word en dat ze niet meer reageerd en geen antwoord geeft op bepaalde vragen.

Ik ben normaal het type dat voorzichtig is met dit soort uitspraken. Maar in Daphne haar geval heb ik ook al een tijdje het idee dat het puur aandachttrekken is...

Jij hebt wel héél veel pech.... Er zijn mensen die veel pech hebben, maar jouw zogenaamde hoeveelheid pech heeft iemand anders op een mensenleven... Ik vind het ook een beetje tja...

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:39

Ik vraag ook niet of je de waarheid spreekt, iedereen moet voor zichzelf beslissen of ze je geloven of niet, ik geloof je tot iemand kan bewijzen dat het niet zo is en tot die tijd neem ik aan dat niemand over zoiets als dit zou liegen.

Je zou jezelf zoiezo al niet moeten proberen te verdedigen, als jij de waarheid spreekt moet je iedereen laten kletsen, je kan toch niet iedereen mee hebben, moet je niet eens willen.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:40

Daphne__ schreef:
we hebben nog geen uitslag, morgen gaan we langs.

hoe kan ik bewijzen dat ik de waarheid spreek??

gohya;wat klopt er niet??
als jij iemand zo kan kwetsen, ben je vast ook zo stoer dat jij kunt uitleggen wat er niet klopt aan mijn verhaal.

Jij hoeft voor mij niet per se voor bewijzen zorgen hoor, mijn bericht was voor gohya bedoelt.
Ken je haar dat ze zo rot doet?
Dat verdien je nu even echt niet hoor, lekker negeren al die mensen.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:44

gohya schreef:

geef dr groot gelijk als ik jouw aantijgingen lees. Als je 4 dieren in korte tijd moet verliezen aan iets waarvan je de oorzaak niet weet dan zit je niet op jouw aantijgingen te wachten. Heb vorig jaar in dezelfde situatie gezeten en had ook geen zin meer in updates plaatsen. De mensen op bokt wisten het toch allemaal beter.
Onderzoeken naar doodsoorzaken (lees tasten in het duister voor een patholoog) duren nu eenmaal langer dan je zou willen. Kan soms wel een maand overheen gaan voor je een "uitslag" krijgt. En dan nóg wil dat niet zeggen dat er iets bekend is.
Dus hou je gemak, het gebeuren is al erg genoeg. Hoop voor jou dat je nooit een dierbaar iets hoeft te verliezen op deze manier.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-08 21:46

reininglover; ik weet niet zeker of ik haar echt ken, maar ik heb zo het vermoeden..
maarja ikken zoveeeel mensen die een hekel aan me hebben en me het leven zuur maken..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:50

Daphne__ schreef:
reininglover; ik weet niet zeker of ik haar echt ken, maar ik heb zo het vermoeden..
maarja ikken zoveeeel mensen die een hekel aan me hebben en me het leven zuur maken..

en je hebt je nog nooit afgevraagd of dat misschien niet aan jou kan liggen als je er zoveel kent?

Jouw feestje meiske.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:53

Tja altijd vervelend dat soort mensen maarja, ik hoop voor jou dat het niks ergs is met je ezeltjes. Heb je de wei al onderzocht op giftige planten ofzo (Taxus, JKK,...)?
Wel jammer dat je niet eerder onderzoek hebt laten doen, daarmee was misschien een dood vermeden maar ik kan wel begrijpen dat het niet kon onder omstandigheden

En pharagirlke, dat wil niks zeggen hoor. Ik ken ook veel mensen die een hekel aan me hebben maar nog meer die me juist superlief vinden! Het zijn vooral de mensen die jaloers zijn, die laten merken dat ze je niet graag hebben en als je 7 ezels en 4 paarden hebt kan ik me voorstellen dat er jaloezie in het spel is. Had ik vroeger ook, EN 2 paarden EN 2 ezels EN een zwembad,...

Chevano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:54

ik vind het heel sneu dat er zoveel ineens dood zijn gegaan en idd een onderzoek is goed wat er gedaan word mischien is het een virus (paarden en ezels kunnen aparte virussen krijgen) maar mischien iemand die een hekel aan ezels heeft en ze vergiftigd zou zeker ook achter de aannemer van de stal gaan dit zou niet mogen en kunnen .

en je niks van aantrekken van wat anderen denken te weten of beter te weten zoals gewonleijk op bokt weten somige het altijd beter !

meis heel veel sterkte en houd ons op de hoogte als je wat meer weet

Chevano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:57

pharagirlke schreef:
Daphne__ schreef:

en je hebt je nog nooit afgevraagd of dat misschien niet aan jou kan liggen als je er zoveel kent?

Jouw feestje meiske.

waar slaat dit op mensen hebben altijd hekel aan anderen of omdat ze anders zijn of omdat ze zeggen waar het op slaat en ze is maar 13 als ik hier bokt zo lees heeft iedereen hekel aan jonge pennys

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 22:00

Och iemand heeft een valse reactie geplaatst en de helft loopt weer mee. Moest die reactie van goyha er niet staan zou niemand eraan denken om de ts van liegen te beschuldigen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 22:00

jeetje wat vreemd, heel veel sterkte, hopelijk heeft het niets met elkaar te maken, en worden de andere ezels niet ziek..

trek je niet teveel van de 'zeik reacties' aan, die hebben zelf wss alleen maar aandacht nodig Lachen