Ik was ook helemaal verliefd op Cherry vroeger! Wat een oude dames zijn het geworden. Zelfs mijn broer heeft nog leren rijden op Nikita, wel fijn dat ze samen zijn gegaan, dat waren altijd 2 vriendinnetjes
Heel veel sterkte gewenst....... fijn dat de manege ze heeft laten inslapen en niet weggebracht heeft de handel in ..... Zo een paar verhalen gelezen en geloof dat er veel mensen een hoop plezier hebben gehad met deze paarden en hopelijk ook veel van geleerd hebben...... Iedereen die ze heeft gekend heel veel sterkte.....
nogmaals bedankt:) lees het vaker maar de handel was zoiezo geen optie geweest, dan had niemand ze gekcoht;)
Handel bedoel ik eigenlijk mee....... je weet wel.....transport en al die nare verhalen......
Carlijntjee
Geplaatst: 26-01-09 18:01
Heel veel sterkte
TarkanIris
Geplaatst: 26-01-09 20:06
Ik weet hoe het is als je niet afscheid heb kunnen nemen. Mijn pony die enkele dagen geleden ook is overleden was toen ik naar school ging ziek. Ik hoopte dat ze na enkele dagen wel weer beter zou zijn, maar toen ik thuis kwam zag ik haar niet in de wei staan. En toen kreeg ik het te horen.
Ik wens je veel sterkte!
HAPPY22
Geplaatst: 26-01-09 20:36
Heeel veel sterkte. Echt rot voor je dat je geen afscheid hebt kunnen nemen.
@kally, tjaa transport was denk ook zoiezo geen optie, volgens mij had je dr eerst moeten omleggen wil je dr een trailer in hebben gekregen;) @Tarkaniris: jij ook heel veel sterkte wat vreselijk voor je;)(K)
nogmaals bedankt voor jullie aandacht en sterkte;)