Heel veel sterkte gedurende de komende tijd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
klijnliesje schreef:,Ik vind het dapper maar of angst van een paard een reden is tot euthanasie... ze kon bij jou toch ook gewoon in de wei. Kon ze dan niemands anders gezelschapspaard worden?
ps geen beschuldiging hoor ( ken het hele verhaal niet) dus sterkte. Vroeg het me gewoon af?
Irre schreef:Zelfs ik, ja ja..., heb even moeten huilen gisteren. Niet zozeer om het gevecht van Mek.. want dat was Mek. Mek was een gevecht en zou het altijd gebleven zijn. Ik moest huilen om jou. Want niet alleen voor Mek was dit een gevecht, en voor Mek was het tenminste nog een gevecht met een einde.. Ik hoop met heel mijn hart dat er voor jou ook een tijd komt dat je klaar bent met vechten, met rust in je leven, rust in je hart en rust bij je kinderen. Je weet dat ik trots op je ben. Nu kun je ook dit afsluiten en verder naar een volgende stap. Ik laat de foto's nog even in de camera... X.
odetteke schreef:Soms kan je je paard wel als grasmaaier verkopen, maar dan? Paard komt weer bij vreemden terecht, is dan helemaal niet meer in handen te krijgen als het nodig is. En voor je het het weet wordt een paardje weer doorverkocht aan iemand die hem "wel even gaat temmen" en weer doorverkocht... en weer doorverkocht.... Met deze beslissing weet paulien tenminste zeker dat mek niet meer zal lijden, heel knap dat ze beslissing heeft durven nemen!!!!
Sterkte meis!!
odetteke schreef:Soms kan je je paard wel als grasmaaier verkopen, maar dan? Paard komt weer bij vreemden terecht, is dan helemaal niet meer in handen te krijgen als het nodig is. En voor je het het weet wordt een paardje weer doorverkocht aan iemand die hem "wel even gaat temmen" en weer doorverkocht... en weer doorverkocht.... Met deze beslissing weet paulien tenminste zeker dat mek niet meer zal lijden, heel knap dat ze beslissing heeft durven nemen!!!!
Sterkte meis!!
maccie schreef:een heel dapper besluit en zo te horen de juiste beslissing..
heel veel sterkte ermee..
de reactie's van mensne met een ander idee er over lijken me totaal niet op zijn plaats nu en, je moet soms iets verder kijken dan je neus lang is en de hele situatie goed doordenken. Ik dat dit in dit geval zeker gebeurd is, de eigenaar heeft er ook veel verdriet van.. Stuur evt een pb maar plaats dit soort reactie's niet..
maccie schreef:een heel dapper besluit en zo te horen de juiste beslissing..
heel veel sterkte ermee..
de reactie's van mensne met een ander idee er over lijken me totaal niet op zijn plaats nu en, je moet soms iets verder kijken dan je neus lang is en de hele situatie goed doordenken. Ik dat dit in dit geval zeker gebeurd is, de eigenaar heeft er ook veel verdriet van.. Stuur evt een pb maar plaats dit soort reactie's niet..
Pauline schreef:Graag Tita, je mag eenmening vormen, geven zelfs maar het veranderd niet. Ik snap wel dat het je raakt...
Soms zijn dingen beter zo, het is goed. Maggy heeft in haar leven teveel van de mens te verduren gekregen en ik denk oprecht dat ze het ontzettend goed heeft gehad bij mij, veel geleerd heeft, en dan toch...altijd die angst. Je konn er intens ee werken en ze kon de passage ls, zonder touw, op lichte vingerbewegingen. Dan liet je haar los, wilde haar een snoepje geven en vloog ze panisch door de bak. Díe angst, en dat maakt een paard gevaarlijk, weer bij een ander? Nee. Ze heeft nu eindelijk haar rust, de rust die zij verdiende, en iedereen mag er wat van vinden. Ik hield zo onelofelijk veel van mijn paard, dat ik dit heb kunnen doen.